تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۹۴۸
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران از توزیع غذای متبرک رضوی با عنوان طرح«نسیم مهر رضوی» در بیمارستان‌های درگیر کرونای شهرستان های استان مازندران خبر داد و گفت: طی هفته آتی سه هزار وعده غذای حضرتی در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و ولایت شهرستان ساری توزیع می‌شود.
۰
plusresetminus
توزیع 3000 وعده غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های ساری/۲۵۰خادمیار مازندرانی برای مقابله با کرونا اقلام بهداشتی تولید می‌کنند
به گزارش بلاغ، محمداسماعیل امامزاده در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران از آغازین ساعات اطلاع رسانی درخصوص شیوع ویروس کرونا در استان، برای بسیج امکانات و ظرفیت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) جهت مقابله جدی با این ویروس منحوس به یاری مدافعان سلامت شتافت.

وی به مشکلات مردم و کادر پزشکی برای تهیه ماسک بهداشتی، دستکش و محلول ضدعفونی کننده سطوح اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 100 هزار ماسک و 15هزار دستکش یکبار مصرف توسط مراکز خادمیاری شهرستان‌های مختلف استان مازندران تهیه و از طریق کانون‌های محلی خادمیاران رضوی بین مردم توزیع شده است.

وی از راه اندازی 20 کارگاه خیاطی برای دوخت ماسک و گان بیمارستانی به همت خادمیاران رضوی استان خبر داد و اظهار کرد: 250 خادمیار که عمدتا از قشر بانوان هستند با حضور در این کارگاه ها اقدام به تولید اقلام بهداشتی می‌کنند.

امامزاده با بیان اینکه از هفته آینده کارگاه‌های خیاطی خانگی نیز در حوزه خادمیاران رضوی استان فعال خواهند شد، افزود: پارچه‌های برش شده برای تولید ماسک و لباس کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا از سوی مراکز خادمیاری شهرستان‌های مازندران در اختیار خیاط‌های خانگی قرار خواهد گرفت و در مدت مشخصی تولیدات این بانوان جمع‌آوری و سپس بین مردم و کادر درمانی توزیع می‌شود.

وی به فعالیت خادمیاران رضوی در بخش ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی و معابر شهرستان‌ها و روستاهای استان اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی در قالب تیم‌های چهار نفره و بیشتر شبانه عملیات گندزدایی برای مقابله با کرونا را انجام می‌دهند.

این مسئول یادآورشد: تاکنون 200 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به منظور توزیع بین مردم  و یا ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، بازار، مساجد، منازل محرومین و... بکارگیری شده است.

وی از اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» با هدف ایجاد دلگرمی بین بیماران مبتلا به کروناویروس و کادر درمانی در بیمارستان‌های درگیر کرونا خبر داد و افزود: توزیع غذای متبرک رضوی بین بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان‌های استان مازندران انجام می‌شود.

امامزاده با بیان اینکه ظرف مدت 3 تا 4 روز آینده سه هزار وعده غذای حضرتی در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و ولایت شهرستان ساری توزیع می‌شود، گفت: همچنین همزمان با توزیع غذا در ساری وعده‌هایی از غذای حضرتی در شهرستان‌های بابل و قائمشهر نیز توزیع خواهد شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران همچنین از توزیع بسته‌های متبرک حرم مطهر رضوی، بین کادر درمانی از جمله پزشک، پرستار، بهیار و نیروهای خدماتی بیمارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: اقدامات خادمیاران رضوی استان برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به بهبود بیماران کرونایی تا ریشه کن شدن این مهمان ناخوانده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲