کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جهش تولید مستلزم باورمندی به توان داخلی است/مجاهدت و ایثار شاخص‌ترین ویژگی ملت ایران

3 فروردين 1399 ساعت 12:57

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: توجه به مسئله تولید می‌تواند راه گشا و نجات بخش اقتصاد کشور باشد و این در سایه وحدت و همدلی همه بخش‌های اجرایی کشور و آحاد جامعه قطعا محقق می‌شود.


حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ و ضمن اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، با عنوان سال (جهش تولید) ، اظهار کرد: حمایت از بخش تولید و مولفه‌های آن در سال‌های اخیر از سوی رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و نگاه ویژه معظم له به این بخش در این شرایط حساس نشان از قدرت معجزه آسای تولید ملی و رونق آن در کشور است که اگر فضای کسب و کار آماده باشد قطعا در بسیاری از زمینه‌ها جمهوری اسلامی پیشرفت قابل توجه‌ای دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رونق تولید و جهش آن در بخش‌های مختلف کشور، افزود: توجه به مسئله تولید می‌تواند راه گشا و نجات بخش اقتصاد کشور باشد و این در سایه وحدت و همدلی همه بخش‌های اجرایی کشور و آحاد جامعه قطعا محقق می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان(جهش تولید) و دیگر مولفه‌های آن را ناجی اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: چهل سال است جمهوری اسلامی با تحریم‌های ظالمانه و شدید از سوی مستکبران عالم و نظام سلطه مواجه است اما این تحریم‌ها نتوانسته بر عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند و امروز هم توجه به  اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و سرمایه ملی می‌تواند باعث شکوفایی و پیشرفت اقتصادی کشور باشد و این مهم در سایه توجه به توان داخلی و نیروی پر انگیزه و بانشاط و جوان کشور تحقق پیدا خواهد کرد.

شکریان‌امیری استفاده از سرمایه‌های عظیم  انسانی در کشور را یک قدرت بالقوه دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه انسانی فعال و پویا می‌تواند بستر ساز توسعه اقتصادی در کشور باشد و موجب رشد اقتصادی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران جهش تولید را عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست و گفت: قطعا توجه به جهش تولید و رونق تولید در کشور می‌تواند تحریم‌های ظالمانه را در جامعه بی اثر یا کم اثر کند و این مهم با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توجه به تولید داخلی امکان‌پذیر است و در بخش تولید هم باید  برنامه‌ریزی‌ها بسمت تحقیق و پژوهش باشد تا اثرات مطلوب آن وارد اقتصاد کشور شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان سال (جهش تولید)، اظهار کرد: مجاهدت و ایثار شاخص‌ترین و مهم‌ترین ویژگی ملت قهرمان ایران اسلامی است که در تمامی بحران‌های مختلف در این چهل سال نمونه های آن را به وضوح می‌توان دید.

شکریان در ادامه با قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های جهادگران عرصه سلامت و درمان کشور ، افزود: تلاش و مجاهدت‌های کادر درمانی و مبارزان خط مقدم جبهه سلامت این روزها قوت قلب ملت قهرمان ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با زحمات شبانه روزی در خط مقدم این مبارزه قرار دارند و مجاهدانه تلاش می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به چهل سال عزت، اقتدار و افتخارات جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی چهل سال است با همه دشمنی‌ها و جنایت‌های سران کشورهای مستکبر عالم و نظام سلطه دست و پنجه نرم می‌کند و این ملت بزرگ و قهرمان در تمامی بحران‌های چهل ساله برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کنند.

این مسئول به وجود برخی بحران‌های سخت و پر خطر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اشاره و تاکید کرد: دستاوردهای حوزه پزشکی جمهوری اسلامی در این چهل سال گواه از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دارد و مجاهدت‌های کادر درمانی و جهادگران عرصه سلامت امروز خالق زیباترین جلوه‌های انسانی و ارزشی در کشور هستند و قطعا با عمل به توصیه‌های مسؤولان و رعایت اصول بهداشت و درمان و پرهیز از سفرهای غیر ضروری از این بحران هم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

شکریان با گرامیداشت یاد و نام همه شهیدان به ویژه شهیدان حوزه پزشکی و سلامت ، بیان کرد: باید با وحدت و همدلی سعی کنیم تا زنجیره انتقال این ویروس را با ماندن در منزل قطع کنیم و از دامنه شیوع و گسترش آن در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۹ جلوگیری کنیم زیرا بیشتر شدن دامنه انتشار این ویروس منحوس (کووید۱۹) می‌تواند در خدمات‌رسانی مطلوب جامعه پزشکی و پرستاری کشور خلل ایجاد کند و همه باید با تلاش و همراهی از بروز این معضل بزرگ جلوگیری کنیم.

وی رمز موفقیت ایران اسلامی را در بیش از چهل سال عمر پر برکت این نظام معنویت ، انفاق و  وحدت و همدلی دانست و اظهار کرد: مشارکت  خودجوش فعالان فرهنگی و هنری مانند روحانیون ، بسیج ، هیات های مذهبی و فعالان قرآنی در ضدعفونی کردن معابر و تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و حتی حضور در بیمارستان‌ها جهت خدمت رسانی به بیماران مبتلا به این ویروس منحوس و برخی فعالیت های آموزشی و مجازی قابل تحسین است و بدون شک این اقدامات در هرچه زودتر ریشه کن شدن این بیماری موثر واقع خواهد شد و قطعا جمهوری اسلامی با این ویژگی های ممتاز از این بحران اجتماعی هم با موفقیت عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 416643

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/416643/جهش-تولید-مستلزم-باورمندی-توان-داخلی-مجاهدت-ایثار-شاخص-ترین-ویژگی-ملت-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com