تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۱۶۴۴۰
مدیر آموزش و پرورش میاندورود گفت: معلمان با تولید محتوا و استفاده از محتواهای آموزشی فضاهای مجازی مجاز آموزش دانش‌آموزان را شروع کردند.
۰
plusresetminus
معلمان با روش‌های مجازی به دانش‌آموزان کمک می‌کنند/کرونا هر خانه را به یک مدرسه تبدیل کرد
حسین‌علی علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه فرهنگیان ‌و دانش آموزان میاندورودی عید نوروز سال ۱۳۹۹ را بعد از شکست کرونا جشن می‌گیرند، اظهار کرد: تمامی اماکن و فضاهای مربوط به آموزش وپرورش، مدارس، سالن‌ها، انبارها، کارگاه‌ها و سایر فضاهای آموزش و پرورش شهرستان اعم از مدارس شهری، روستایی و مدارس دولتی، غیر دولتی شهرستان در مقاطع تحصیلی مختلف علیه بیماری کرونا 2019 ضدعفونی و گندزدایی و ایمن سازی شد.

وی با اشاره به ضرورت بهداشت برای هر فرد، بیان کرد: کرونا همانند بسیاری از بیماری ها خصوصا آنفلوآنزا با رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و ماندن در منزل قابل پیشگیری است.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود با بیان اینکه نظارت و بازدید از مدارس به منظور قرار گرفتن در جریان روند ضدعفونی و تامین محیطی بهداشتی و امن برای دانش آموزان علاوه بر دریافت عملکرد مصور مدارس، تیمی از اداره آموزش و پرورش به همراه نمایندگان انجمن اولیا و مربیان از مدارس بازدید به‌عمل آوردند، خاطرنشان کرد: همکاری فرهنگیان، دانش‌آموزان و سایر عوامل تعلیم و تربیت نقش اساسی در پیشگیری از کرونا دارد.

علیجانی با تاکید بر اینکه ویروس منحوس کرونا مدرسه‌ها را از دانش آموزان خالی کرد اما هر خانه یک مدرسه شد، تصریح کرد: عید را در خانه بمانیم و برای سلامت جامعه و عزیزانمان از خانه‌ها بیرون نرویم و عید را بعد از شکست کرونا جشن بگیریم.

وی افزود: کمیته ساماندهی و کیفیت بخشی و استمرار فعالیت‌های آموزشی در اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندورود در آغازین روزهای اسفند تشکیل شد و با برگزاری جلسات مختلف گروه مدیران تدبیر و امید، معاونین آموزشی و معلمان آموزش ابتدایی به تفکیک شش پایه تشکیل شد و در پی آن هر مدرسه به تعداد پایه و رشته و معلم اقدام به تشکیل کلاس در قالب گروه و کانال‌های آموزشی اقدام کرد و آموزش دانش آموزان به شکل فعال در فضاهای مجازی شروع شد.

علیجانی گفت: معلمان با تولید محتوا و استفاده از محتواهای آموزشی فضاهای مجازی مجاز بر اساس بودجه بندی آموزش دانش آموزان را شروع کردند.

وی تاکید کرد: از هفته دوم آموزش، اداره آموزش و پرورش اقدام به تنظیم شیوه نامه آموزش در فضاهای مجازی کرد و مدیر اداره و معاونین به تمام گروه‌ها و کانال‌ها ورود پیدا کردند و به شکل حضور در فضاهای مجازی کلاس‌های درس آموزش در فضاهای مجازی را به دقت مرود مطالعه قرار دادند و رهنمودهای لازم را ضمن قدردانی از معلمان و مدیران و دانش آموزان ارائه کردند.

علیجانی بیان کرد: در طی این مدت تلاش شد تا ضمن توصیه‌های مشاوره‌ای در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری و پیشگیری از استرس در فضایی ایده‌آل و امن، کلاس‌های پرشور و فعالی را رونق بخشند و طی این مدت اولویت اول تاکید بر مرور ۷۰ درصد آموزشی که به شکل حضوری ارائه شد اتفاق افتاد و بر اساس بودجه بندی به شکل مفید و موثر آموزش تداوم یافت.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود، خاطرنشان کرد: سعی شد دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که به فضاهای مجازی دسترسی ندارند به سمت رسانه ملی سوق داده شوند تا از طریق شبکه آموزش و شبکه چهار و دیگر شبکه‌ها از آموزش دور نباشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲