تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۵۸۹۴
سرپرست گروه بانوان جهادی شهید سادات‌فر جویبار گفت: 28 اکیپ جهادی از بانوان روزانه دو هزار عدد اقلام بهداشتی ازجمله ماسک، گان پرستار و پزشک، ساقه دست بهداشتی، کلاه بیمار و پرستار، پک بیمار برای داروخانه‌ها، بیمارستان عزیزی جویبار و بیمارستان ولایت ساری تولید می‌کنند.
۰
plusresetminus
تولید روزانه 2 هزار اقلام بهداشتی توسط بانوان جهادگر/روزانه هزار ماسک در بیمارستان عزیزی جویبار توزیع می‌شود
مهری یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: گروه جهادی پایگاه خواهران شهید سادات فر روستای الیمون از سپاه ناحیه جویبار با کمک کانون همیاری شبکه توسعه رسالت 28 اکیپ خیاطی از شهرستان‌ها جویبار، قائم‌شهر و ساری تشکیل داده‌ایم.
 
وی بابیان اینکه این اکیپ‌ها 23 روز در حال دوخت ماسک و البسه بیمارستانی هستند گفت: در این روزها علاوه بر دوخت ماسک برای شهرستان جویبار و اقلام بهداشتی نیز برای بیمارستان عزیزی و ولایت ازجمله گان پرستار و پزشک، ساقه دست بهداشتی، کلاه بیمار و پرستار، پک بیمار توسط این 28 اکیپ در حال تهیه است.
 
سرپرست گروه بانوان جهادی شهید سادات‌فر جویبار بیان کرد: در این مراکز اقلام بهداشتی برش داده و بسته‌بندی می‌شود به دست خیاطان ما در شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.
 
یوسفی افزود: روزانه دو هزار عدد از اقلام بهداشتی برای داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها دوخته و به مراکز تحویل داده می‌شود.
 
وی همچنین به توزیع رایگان برخی از اقلام بهداشتی به افراد بیمار اشاره و عنوان کرد: از آغاز به کار تاکنون به 53 خانواده بیمار ازجمله بیماران سرطانی، کلیوی و تنفسی؛ پک 25 تایی اهدا کرده‌ایم و برای اهالی این روستا نیز اقلامی مانند ماسک، وایتکس و ماده ضدعفونی‌کننده توزیع‌شده است.
 
سرپرست گروه بانوان جهادی شهید سادات فر خاطرنشان کرد: روزانه یک هزار ماسک به بیمارستان عزیزی و حدود 800 عدد ماسک به سه داروخانه شهرستان جویبار تحویل می‌دهیم.
 
یوسفی تصریح کرد: اگر داروخانه‌ها مواد اولیه مثل پارچه و کش را در اختیار ما قرار دهند صلواتی برای آن می‌دوزیم و رایگان در اختیارشان قرار می‌دهیم در غیر این صورت فقط هزینه پارچه و کش را دریافت می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲