تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۱۵۲۷۱
فرماندار فریدونکنار گفت: از شهروندان تقاضا می کنیم که توصیه‌های پزشکی را جدی گیرند و با مراقبت از خود و اطرافیان و همچنین عدم حضور غیر ضرور در بیرون از منازل ویروس کرونا را پشت سر بگذارند.
۰
plusresetminus
مردم توصیه‌های پزشکی را برای کنترل ویروس کرونا جدی بگیرند /قدردانی از تلاش پرسنل درمانی
محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان فریدونکنار برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: در ابتدا باید از زحمات پرسنل درمانی در فریدونکنار قدردانی کنیم چراکه با وجود تمام کمبودها اما خالصانه از جان خود مایه گذاشته و بسیار درخشان عمل کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌ها و رایزنی‌هایی که صورت گرفته، امکاناتی به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار تزریق شد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه چهار جلسه در خصوص نحوه مقابله با کرونا ویروس به صورت اضطراری از سوی شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزار شد، تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد یکی از شرکت‌های تولید مواد ضدعفونی کننده که سال‌ها در فریدونکنار به دلایل مختلف تعطیل شده بود را می‌توان از مهمترین اقدامات صورت گرفته دانست چراکه با بازگشایی این شرکت از روز سه شنبه ۱۳ اسفند ماه نخستین محموله تولیدی آن به میزان ۱۵ هزار لیتر توزیع می‌شود که این امر می‌تواند در شرایط کنونی که نیاز زیادی به مواد ضدعفونی کننده داریم کمک مطلوبی به فریدونکنار و مناطق دیگر شود.

نصیری افزود: حضور مستمر بازرسان بهداشت و تعزیرات در نقاط مهم شهر به ویژه در نانوایی‌ها، آهک‌پاشی معابر و نصب بنر و توزیع تراکت توسط شهرداری و اطلاع‌رسانی مطلوب توسط خبرنگاران از جمله اقداماتی بوده که در سطح فریدونکنار صورت گرفته است.

وی یادآور شد: طی بررسی به‌عمل آمده فریدونکنار نسبت به شهرهای دیگر استان مازندران وضعیت بهتری از نظر شیوع ویروس کرونا دارد.

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: باتوجه به توریستی بودن این شهرستان و دارا بودن شهرک‌های گردشگری تعدادی دستگاه تب‌سنج به مناطق گردشگرپذیر اختصاص داده شد.

نصیری اظهار کرد: اکیپی متشکل از مسئولان محلی از جمله دهیار، ریاست شورا، فرمانده پایگاه بسیج و بهورز خانه بهداشت در روستاها تشکیل شد تا اقدامات لازم برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص این بیماری صورت گیرد و همچنین در مواجهه با موارد مشکوک موارد را به مسئولان مربوطه اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی بازارهای هفتگی، قلیان‌سراها و تالارها از جمله اقدامات دیگر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بود که در سطح شهرستان فریدونکنار انجام شد.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم که توصیه‌های پزشکی را جدی گیرند و با مراقبت از خود و اطرافیان و همچنین عدم حضور غیر ضرور در بیرون از منازل ویروس کرونا را پشت سر بگذارند و در صورت مشاهده افراد مشکوک موارد را به اطلاع مراکز بهداشت برسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما