BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> اقدام خوب زوج میاندورودی برای احداث سالن ورزشی این پول را می‌توانستم در کار اقتصادی پردرآمدی هزینه کنم | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۶۴۴
جوان میاندورودی با بیان اینکه انسان اقتصادی هستم و می‌توانستم با این پول کار اقتصادی بهتری انجام دهم، گفت: با اینکه درآمدی برای ما ندارد اما اولویت ما ساخت سالن ورزشی بود و هزینه زندگی ما از طریق کشاورزی تامین می‌شود.
۰
plusresetminus
اقدام خوب زوج میاندورودی برای احداث سالن ورزشی/ این پول را می‌توانستم در کار اقتصادی پردرآمدی هزینه کنم
به گزارش بلاغ، مسلم خائفی جوان میاندورودی که با هزینه شخصی اقدام به ساخت سالن ورزشی کرده تا بتواند با پوشش کمبودهای ورزشی روستای خود و روستاهای همجوار، برای آنها امکان ورزش کردن را مهیا کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در سال 96 در فضای 350 متر و با 10 میلیون تومان ساخت سالن ورزشی را شروع کردم، افزود: ابتدا فکر می‌کردم که با 70 میلیون تومان بتوانم سالن ورزشی را تکمیل کنم اما به ناگاه به گرانی‌های سال 97 برخورد کردیم برای همین هزینه ساخت و تجهیز آن چند برابر شد.



خائفی با با بیان اینکه از اردیبهشت 96 کار را آغاز کردم و در خرداد 97 سالن افتتاح شد، افزود: برای ساخت آن 400 میلیون تومان هزینه کردم که برای تامین هزینه‌ها مجبور شدم از دوستان قرض کنم و حتی زمینی در شهر نکا داشتیم را بفروشیم تا این سالن تکمیل شود.

می‌توانستم کار اقتصادی پردرآمدی ایجاد کنم
وی تاکید کرد: خودم مستاجر هستم و به فکر ساخت خانه برای خود بودم ولی وقتی فضای روستا را بررسی کردم با وجود استعدادهای زیاد از نظر ورزشی با کمبود امکانات مواجه بود به همین دلیل پیگیر ساخت سالن شدم.

این جوان میاندورودی با بیان اینکه انسان اقتصادی هستم و می‌توانستم در آن سال با این پول کار اقتصادی بهتری انجام دهم، تصریح کرد: با اینکه درآمدی برای ما ندارد اما اولویت ما ساخت سالن ورزشی بود و هزینه زندگی ما از طریق کشاورزی تامین می‌شود.

خائفی خاطرنشان کرد: در دریافت شهریه مراعات وضعیت اقتصادی کسانی که شرایط مالی مناسبی ندارند را می‌کنیم و حتی کسانی که بی‌سرپرست هستند تمام هزینه آنها رایگان است.

وی تاکید کرد: با این همه هزینه‌ای که انجام دادم درآمدی برای من ندارد و اگر تبدیل به انبار می‌کردم و اجاره می دادم یا تبدیل به هایپر مارکت یا سردخانه می‌کردم درآمد بسیار بیشتری نصیب من می‌شد.

خائفی با بیان اینکه 200 متر تشک کشتی داریم و در این زمینه شاید جزو پنج سالن برتر غیرتوپی خصوصی استان باشیم، افزود: تکواندو، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی برای آقایان و خانم‌ها و کشتی برای آقایان و ایروبیک را برای خانم‌ها داریم.

وی از تمرین 170 نفر در سالن خبر داد و گفت: ظرفیت افزایش تا 300 نفر را داریم اما به‌دلیل اینکه مدارس محل دوشیفت هستند مجبور هستیم از ساعت 6 عصر شروع کنیم که تبدیل به سه شیفت در شب می‌شود و اگر مشکل مدرسه ما حل شود افراد حاضر در سالن به بالای 200 نفر می‌رسد.

خائفی با اشاره به اینکه شش نفر مستقیم در این سالن کسب درآمد دارند و یک نفر هم بیمه است، اظهار کرد: حمام، سرویس بهداشتی، رختکن، تجهیزات آمادگی جسمانی و ورزش‌های دیگر را داریم.



زهرا رضایی که کنار همسرش در راه اندازی این مجموعه ورزشی حضور داشته و آموزش کودکان روستا در رشته تکواندو را برعهده دارد بیان کرد: حضور بانوان روستایی در ورزش ضروری است اما بانوان در مقاطع زمانی خاص و کوتاه در ورزش فعالیت می‌کنند و حضورشان استمرار ندارد.

رضایی تاکید کرد: کودکان و نوجوانانی که در این مجموعه ورزشی حضور می‌یابند، باشگاه را از آن خود می‌دانند و در نگهداشت آن کمک کارند که این موضوع برایمان بسیار بااهمیت است.

وی که ۱۵ سال در عرصه ورزش فعالیت داشته و چندین مقام کشوری و استانی را در کارنامه دارد، از ایجاد این مجموعه ورزشی در روستایشان احساس شعف می‌کند و یادآور می‌شود: در گذشته فرزندان این سرزمین امکان حضور در عرصه ورزش را نداشتند ولی هم اکنون شرایط فراهم است تا با فراغ بال به سلامت جسم و روح شان بپردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴