تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۴۰۷
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: تظاهرات میلیونی در عراق یک رفراندوم عظیم علیه اشغالگری و فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها بود.
۰
plusresetminus
تظاهرات میلیونی در عراق رفراندوم عظیم علیه فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها بود
محسن رحمانی واسوکلایی طی گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه آمریکا در این سال‌ها یک حضور فسادانگیزی را در منطقه داشته است گفت: آمریکایی‌ها برخلاف ظاهر آراسته خود در این سال‌ها فقط فساد، فتنه‌انگیزی، تقویت تروریست‌ها و تفرقه‌افکنی بین ملت‌ها را در منطقه خاورمیانه در کارنامه خود دارند.
 
وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از تصویب طرح خروج آمریکا از عراق به شدت عصبانی هستند و با تبدیل شدن عراق با چارچوب دموکراسی فعلی و شخصیت‌ها و جریان کنونیِ در رأس کار، مخالفند و آن را به ضرر منافع خود می‌دانند.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه تحولات مهم و سرنوشت‌سازی ناشی از اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال رقم خوردن است اظهار کرد: اشتباه راهبردی آمریکا در این اقدام تروریستی گام مهمی در تسریع تحولات و بیداری و هم‌گرایی هرچه بیشتر ملت‌ها محسوب می‌شود تحولی که می‌تواند پیروزی و دستاوردی تاریخی و اساسی را برای ملت‌ها و شکست و ضربه‌ای بنیادین برای نظام سلطه و دولت آمریکا را رقم زند.
 
رحمانی خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از منطقه یک سیاست راهبردی است و حضور چند میلیونی مردم عراق این هشدار را به آمریکایی‌ها داد تا بدانند ملت عراق قاطعانه از قانون خروج آمریکا از این کشور حمایت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه عراقی‌ها پرچمدار خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خواهند بود گفت: این تظاهرات میلیونی آغاز دوره جدیدی در سرنوشت ملت عراق خواهد بود و نشان داد که مردم عراق مخالف تداوم اشغالگری آمریکا هستند و این آغاز انتقام سخت است.
 
کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: این تظاهرات میلیونی در عراق به افکار عمومی جهان این دروغ آمریکایی‌ها را آشکار کرد که به دنیا القا می‌کردند که دنیا حضور آن را پذیرفته است ولی آغاز این حرکت از عراق یک رفراندوم عظیم علیه اشغالگری و فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها بود.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴