تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۶۸۵
مسئول بسیج دانشگاه شمال آمل گفت: تفکر قاسم سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت هنوز زنده است و امریکا با ترور سردار، محور مقاومت را نتوانست از بین ببرد.
۱
plusresetminus
تفکر قاسم سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت هنوز زنده است/ آمریکا با جنگ رسانه‌ای می‌خواهد شكست در ميدان نظامی را از یاد ببرد
ابوالفضل علیدخت در گفت و گو با بلاغ با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: ایشان نماد اطاعت پذیری از ولایت بودند، بااخلاص کم نظیرش، با شجاعت و تدبیرش امنیت را برای همه مسلمانان منطقه از جمله عراق و سوریه به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه ترور حاج قاسم توسط کثیف ترین و ظالم ترین افراد انجام شد، عنوان کرد: سپهبد سلیمانی به هدفش که شهادت بود رسید، تفکر قاسم سلیمانی ها در جبهه مقاومت هنوز زنده است و امریکا با ترور سردار، محور مقاومت را نتوانست از بین ببرد.
 
مسئول بسیج دانشگاه شمال آمل تصریح کرد: حملات موشکی سپاه برای انتقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که پایگاه عین الاسد بزرگترین و مجهز ترین پایگاه نیرو های آمریکایی است و همچنین پایگاه التاجی در اربیل یکی از اهداف مناسب برای ضربه زدن به آمریکا و همدستانش بود.

علیدخت یادآور شد: طبق گفته برخی از رسانه های غربی هیچ مصدوم و تجهیزاتی مورد تخریب موشک ها قرار نگرفته، اما در واقع هجم تلفات گسترده بود و دست کم کشته شدنگان بیش از 80 نفر بودند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا باید منتظر انتقام سختی باشد، اظهار کرد: این انتقام با وجود خسارت زیادی که سپاه از پایگاه های آمریکایی واقع در عراق گرفت؛ حتی به اندازه بند پوتین حاج قاسم هم نبود و ما جوانان بسیجی منتظر انتقام سخت تر از این هستیم.
 
مسئول بسیج دانشگاه شمال درباره اقدامات فرمانده هوافضا سپاه پاسداران انقلا ب اسلامی خاطرنشان کرد: سردار حاجی زاده طی یک نشست خبری به ابعاد مختلف این حادثه پرداخت که باید به جهت پاسخگویی و پذیرش شجاعانه مسئولیت عملکرد تمام نیروهای زیردست خود و اعلام تمکین به رای مراجع قضایی، یعنی رویکردی که سالیانی‌ست، رویه مخالف آن را در اغلب مسئولان می‌بینیم، اعلام می‌داریم از نحوه اطلاع‌رسانی موضوع، گلایه داریم؛ هرچند می‌دانیم در بیش از 10 نمونه مشابهی که در سراسر دنیا اتفاق افتاد، مسئولان مربوطه به جای ۲ روز، هفته‌ها و بعضاً ماه‌ها و سال‌ها در ارائه توضیح و قبول مسئولیت تاخیر داشتند.

این جوان بسیجی ادامه داد: اما انتظار مردم از مسئولان مربوط فراتر از آنچه رخ داده است، تا فضایی برای سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه جهت خدشه وارد کردن به چهره‌ پر افتخار نیروهای مسلح و ارکان رسانه ای کشور ایجاد نشود.

علیدخت به دامن زدن شیطان بزرگ در اختلاف نظرها در ایران اشاره کرد و گفت: هر چند آمریکا تلاش دارد در یک جنگ تمام عیار رسانه ای شكست فاجعه بار خود را در ميدان نظامی از یاد ببرد؛ اما ملت ایران نه شخم زده شدن پایگاه هوایی آمریکا را فراموش خواهند کرد و نه تشییع پیکر میلیونی و بی نظیر سردار شهیدشان را و نه انتقام سختی که هنوز باقی سیلی های آن باقی مانده است.
 
وی نقش رسانه ها را در آگاه سازی جامعه پر رنگ خواند و بیان کرد: این حوادث واتفاقات می تواند باعث رفع نقص ضعف های موجود و عبرت دشمن از تجاوز به ایران شود باید از این تجربه ها استفاده کرد و در زمینه جنگ رسانه ای، روانی، انقلابی و جهادی کار و شبهات را روشنگری کرد که نیاز به فعالیت عمارگونه بسیجی ها دارد تا در این جنگ رسانه ای روانی، دشمن با دروغ و اغراق نتواند ترور روانی رسانه ای کند.
 
مسئول بسیج دانشگاه شمال با بیان اینکه متاسفانه سطح پایین سواد رسانه ای در جامعه در پیشبرد این معضل کم نبوده، عنوان کرد: امیدواریم با تلاش هایی که در سطح جامعه انجام می دهیم بتوانیم مردم را با واقعیت ها آشنا کنیم، باید سواد رسانه ای را بالا برد، برای بیداری ملت ها ومنزوی کردن امپریالیسم حتی باید حالت هجومی در آینده بگیرد.

علیدخت در پایان از واکنش برخی افراد پیرامون اتفاقات اخیر ابزار ناراحتی کرد و یادآور شد: برخی افراد شبیه مردم کوفه هستند، یک روز برای سردار محبوبشان عزاداری می کنند، دشمن در حال ایجاد تفرقه بین جامعه است و اگر ما متوجه این دو به هم زنی ها نباشیم، عواقب بدی در انتظار ما خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴