تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۱۱۶۰۳
رزمنده حشدالشعبی عراق گفت: داعش به کمک جوانان ایران و عراق از کشور خارج شد در غیر این صورت اگر ایران نبود عراق به این زودی‌ها حتی تا 15 سال بعد نیز از این وضعیت خلاصی پیدا نمی‌کرد.
۰
plusresetminus
همه عراق قاسم سلیمانی است/ اقتدار ایران بار دیگر در منطقه ثابت شد
به گزارش بلاغ، سیدحسن الشبان نجفی در جمع فعالان فرهنگی و اعضای هیئت عاشقان امام علی(ع) نکا با تأکید بر اینکه همه رزمندگان حشدالشعبی، شیعیان بلکه همه مردم عراق قاسم سلیمانی هستند، اظهار کرد: همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که قاسم سلیمانی با شهادت نمرده بلکه تازه متولد شده و با این شهادت در مسیر اسلام و امام حسین(ع) گام برداشته و از این به بعد اثرات بسیاری بر سیطره محور مقاومت جهان خواهد داشت.

این رزمنده حشدالشعبی عراق خطاب به آمریکا، اسرائیل و همه کشورهای متمسک به آمریکا، تأکید کرد: امیدواران به استکبار بدانند که آمریکا به آن‌ها سودی نمی‌رساند بلکه ایران اسلامی به اسلام، مذهب، دین و مقاومت نفع می‌رساند.

وی اضافه کرد: زمانی در حدود 40 سال از انقلاب اسلامی آمریکا بدون مقابله به مثل به ایران ضربه می‌زد اما امروز آمریکا هر لحظه منتظر پاسخ قدرتمندانه ایران است تا جایی که عین‌الاسد برسر آمریکایی‌ها خراب شد.

الشبان نجفی تصریح کرد: البته آمریکایی‌ها اعلام کردند که پایگاه عین‌الاسد خراب نشد اما این ادعای اشتباه است و برای این ادعا باید دوربین‌های رسانه‌ها مشاهدات را به نمایش بگذارند.

وی افزود: الان همه به این درک رسیدند که ایران قوی و نیروی امام زمان(عج) است و من خودم این را در جبهه نبرد علیه داعش در موصل، الرمادی، فلوجه، تلعفر، سامرا و تکریت دیدم که سربازان و سرداران فراوانی از ایرانی‌ها در کنار عراقی‌ها برای نجات عراق از دست داعش از جان خود مایه گذاشتند.

این رزمنده جبهه مقاومت در عراق اذعان کرد: داعش به کمک جوانان ایران و عراق از کشور خارج شد در غیر این صورت اگر ایران نبود عراق به این زودی‌ها حتی تا 15 سال بعد نیز از این وضعیت خلاصی پیدا نمی‌کرد.

وی گفت: ملت عراق به پیشتازی حشدالشعبی دربرابر جنایت‌های آمریکا برای اولین بار به سمت سفارت این کشور در منطقه سبز بغداد هجوم برده و آنجا را به آتش کشیدند که بر اثر آن اکنون مغز آمریکایی‌ها از این اقدامات خراب و متحیر است.

الشبان نجفی بیان کرد: الان کل عالم به خصوص کشورهای منطقه از سعودی و فلسطین تا امارات و لیبی منتظر است که ایران چه عملی نسبت به آمریکا انجام خواهد داد تا قدرت ایران را بیشتر از قبل ببینند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴