تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۱۷۸
رئیس هواشناسی شهرستان آمل با بیان اینکه از عصر روز گذشته شاهد تشدید بارش‌ها هستیم، گفت: این بارش‌ها تا صبح یکشنبه ادامه دارد و در روز یکشنبه هوا صاف و تا قسمتی ابری است.
۰
plusresetminus
بارندگی در مازندران تا فردا ادامه دارد/ شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند
هوشنگ بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه از عصر دیروز شاهد بارندگی، کاهش دما و وزش باد بودیم، اظهار کرد: سرعت باد 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت بود که ابتدا در مناطق غربی و به تدریج در مناطق مرکزی و شرقی استان ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه از عصر روز گذشته شاهد تشدید بارش‌ها هستیم، عنوان کرد: این بارش‌ها تا صبح یکشنبه ادامه دارد و در روز یکشنبه هوا صاف و تا قسمتی ابری است.
 
 رئیس هواشناسی شهرستان آمل یادآور شد: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، در مناطق با ارتفاع بالای 1000 متر و بالاتر و محورهای کوهستانی پدیده مه، بارش برف، کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می‌شود.
 
این مسئول با تاکید بر رعایت توصیه‌های ایمنی در جاده‌ها، اظهار کرد: توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز، تجهیزات زمستانی به همراه داشته و تمهیدات پیشگیرانه انجام شود‌.
 
بهزادی به کاهش دما در هفته آینده اشاره کرد و گفت: دوشنبه هوا نیمه ابری خواهد بود و از بعدازظهر به تدریج با بارندگی و در ارتفاعات، بارش برف را شاهد هستیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: سه شنبه بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر در پیش داریم و از چهارشنبه تا آخر هفته آینده آسمان صاف تا نیمه ابری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴