افزایش 70 درصدی مراجعات به اداره پست نکا؛

تحویل بدون مشکل کارت‌های سوخت/ مردم صبور باشند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۰۷۱۰۴
از زمان آغاز سهمیه‌بندی بنزین میزان مراجعات به باجه‌های تحویل کارت سوخت در اداره پست نکا افزایش 70 درصدی را نشان می‌دهد که بنابر اعلام مدیر پست شهرستان با توزیع روزانه کارت‌های رسیده مشکلی برای تحویل به مردم وجود ندارد اما عدم صبوری مراجعان سبب کاهش کیفیت خدمات می‌شود.
۰
plusresetminus
تحویل بدون مشکل کارت‌های سوخت/ مردم صبور باشند
سعید قنبری در گفت‌وگو باخبرنگار بلاغ، با اشاره به حضور مأموران و کارکنان اداره پست نکا از صبح روز جمعه و پس از آغاز سهمیه‌بندی بنزین تا ساعت 18، اظهار کرد: هم نامه‌رسان‌ها و هم پرسنل باجه توزیع از روز جمعه در محل کار خود حاضر شدند که هم به مردم نکا و هم شهرهای دیگر نیز در این زمینه خدمات ارائه شد.

وی افزود: برخی از مراجعان دریافت کارت سوخت افرادی هستند که نزدیک به 10 سال از تاریخ صدور کارت آن‌ها گذشته که یا تحویل  و یا امهاء شده که این افراد باید به دنبال دریافت کارت المثنی بروند.

رئیس اداره پست نکا با بیان در نظر گرفته شدن ساعات کشیک پس از پایان ساعت اداری کار روزانه در این اداره تا اذان مغرب طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: از روز گذشته تا کنون با افزایش 70 درصدی مراجعات به اداره پست شهرستان برای دریافت کارت سوخت از سوی مردم مواجه بوده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: تمام کارت‌های سوخت موجود در اداره در سریعترین زمان ممکن تحویل داده می‌شوند اما 6 ماه دوم فعالیت عادی پست نیز به صورت معمول نسبت به 6 ماه اول سال افزایش دارد که همزمانی آن با شرایط کنونی سبب سخت‌تر شدن کار می‌شود.
 
* تحویل 80 درصدی کارت‌های سوخت به مردم
وی گفت: البته همه پرسنل به جد پیگیر کار برای رسیدگی به درخواست و حل مشکل مراجعه‌کنندگان هستند درحالی که برخی از کارت‌ها امروز رسیده و همین امروز هم توسط نیروهای ما در سطح شهر تحویل مردم می‌شوند.

قنبری از توزیع نزدیک به 80 درصد کارت‌های موجود مربوط به شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کارت زیادی در باجه‌ها باقی نمانده است چراکه به روز توزیع می‌شود مگر افرادی که حضوراً در باجه حضور پیدا کنند و کارت خود را دریافت کنند در غیر اینصورت کارت‌ها به روز توسط نیروها در سطح شهر توزیع می‌گردند.

وی سیاست ‌فعلی را عدم بازگشت کارت‌های سوخت باقی‌مانده مردم از سوی پست دانست و افزود: روال توزیع نیز بدین شکل است تا دو روز متوالی در صورت عدم حضور افراد در آدرس داده شده مراجعه مأموران برای تحویل صورت می‌گیرد که درصورت ادامه عدم حضور و تحویل صاحبان کارت‌ها، در روزهای بعد در صورت درج بودن شماره تماس، تماس تلفنی نیز برای اگاه‌سازی افراد و درخواست مراجعه به اداره برای دریافت کارت صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره پست نکا اذعان کرد: شهروندان برای دریافت کارت سوخت خود ابتدا به نشانی اینترنتی epolice.ir مراجعه کرده و با درج شماره پلاک خودروی خود از چگونگی صدور کارت سوخت خود مطلع می‌شوند که درصورت صدور و تحویل به پست، شماره بارکد و پگیری آن در نشانی اینترنی بیان شده نمایش داده می‌شود.
 
* افزایش کیفیت خدمات با صبوری بیشتر مردم
این مسئول اضافه کرد: با درج شماره رهگیری که پس از درج پلاک خودرو نمایش داده شده در سایت پست کشور می‌توان از مکان قرار داشتن کارت سوخت نیز مطلع شد و به همان مکانی که اعلام می‌شود برای دریافت کارت سوخت خود مراجعه کنند بنابراین این اقدامات قبل از مراجعه به اداره پست برای عدم سرگردانی و معطلی افراد ضروری است.

وی گفت: برای ثبت نام جدید و دریافت کارت المثنی نیاز به مراجعه به دفتر پلیس + 10 شهرستان و ارائه درخواست جدید است تا پس از صدور کارت جدید و ورود آن به اداره پست شهرستان کار توزیع و تحویل آن صورت بگیرد.

قنبری خواستار صبوریی مردم و رعایت تمراحل آگاهی از صدور و ارسال کارت خود به شهرستان و پس از آن مراجعه به اداره پست شد و تأکید کرد: ما می‌خواهیم با آرامش و دقت هرچه بیشتر پاسخگوی مردم باشیم که همین آرامش سبب افزایش کار خدمات‌رسانی به آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴