رئیس اداره ورزش و جوانان آمل اعلام کرد

کسب 32 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران آملی در سال 98

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۰۵۲۴۴
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از کسب 32 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران آملی در سال 98 خبر داد و گفت: در ورزش قهرمانی توانستیم جایگاه خوبی کسب کنیم که تعدد مدال های برون مرزی نشان این ادعا است.
۰
plusresetminus
کسب 32 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران آملی در سال 98
اسماعیل پهلوان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه ورزش تاثیرات مثبتی در جامعه دارد اظهار کرد: با تقارن هفته تربیت بدنی و اربعین حسینی سعی کردیم موضوعات فرهنگی نیز پیوست برنامه های ورزشی قرار دهیم و برنامه های ورزشی، آموزشی و فرهنگی داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه از اهداف ورزش ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه است، گفت: برنامه های معمول را کنار گذاشتیم و به طور ویژه سعی بر افزایش کیفی برنامه ها داریم، تا تاثیرگذارتر ظاهر شویم.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل تصریح کرد: بالا رفتن سهم عمومی ورزش در جامعه و ترغیب افراد به ورزش به منظور شور و نشاط در اجتماع از اولویت های اداره ورزش است.
 
وی از کسب 32 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران آملی در ابتدای سال تاکنون خبر داد و تاکید کرد: در ورزش قهرمانی توانستیم جایگاه خوبی کسب کنیم که تعدد مدال های برون مرزی نشان این ادعا است، همچنین از نظر کیفیت نیز سطح خوبی در استان و کشور داریم.
 
پهلوان به برنامه های هفته تربیت بدنی اشاره کرد وافزود: 44 طرح برنامه ریزی شده است که تا آخر هفته به بیش از 60 برنامه می رسد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در پایان گفت: اجرای مسابقات والیبال چهارجانبه با حضور تیم های لیگ برتر، مسابقات فوتسال بانوان، مسابقات استانی بدمینتون، رقابت های ویژه بانوان، کارکنان و... که سعی داشتیم بیشتر به جنبه عمومی بپردازیم و از حالت کلیشه ای خارج کنیم.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴