تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۵۲۴۲
رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان آمل گفت: 228 هزار نفر در شهرستان آمل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
۰
plusresetminus
228 هزار آملی بیمه تامین اجتماعی هستند
مسعود هراتی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه 228 هزار نفر در شهرستان آمل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: بیش از 70 هزار نفر بیمه اصلی، 16 هزار نفر مستمری بگیر اصلی که با احتساب تبعی حدود 200 هزار نفر بیمه و 28 هزار نفر مستمری بگیر هستند.
 
وی با بیان اینکه 62 درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، عنوان کرد: ماهانه 28 میلیارد تومان پرداخت مستمری، 710 میلیارد تومان کوتاه مدت و 4 میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت می شود.
 
رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان آمل تصریح کرد: سال 1347 شعبه اول در آمل راه اندازی شد و بعدها سال 83 در لاریجان و شعبه دوم برای تسریع امور سال 93 تاسیس شد.
 
هراتی با اشاره به اهداف سازمان تامین اجتماعی، گفت: تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی با هدف گسترش و تعمیم بیمه های اجتماعی برای کارگران است.
 
وی ادامه داد: تامین امنیت و آرامش خاطر نیروهای کار در کشور، امید و اعتماد به آینده و بهره وری برای آنها از اهداف تامین اجتماعی است که با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ملی نقش سازنده واثر بخشی داشته است.
 
رئیس تامین اجتماعی شهرستان آمل کل مطالبات  این سازمان از کارفرمایان را 750 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: انباشت مطالبات معوقه از کارفرماین به ویژه کارگاه های ورشکسته و بحران دار بیش از 400 میلیارد ریال در سال های اخیر منجر به پیشی گرفتن مصارف و هزینه ها بر منابع سازمان تامین اجتماعی شده است.
 
وی در پایان به دیگر چالش های این اداره اشاره کرد و گفت: کاهش نسبت پشتیبانی بیمه شده به مستمری بگیر، افزایش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری از دیگر مشکلاتی است که انتظار می رود مسئولان شهرستان برای رفع آن حمایت کنند تا موجب امنیت خاطربیشتر نیروهای مولد جامعه و تثبت اشتغال شهرستان شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴