عضو هیئت امنای مسجد جوادالائمه آمل مطرح کرد

محرم فرصتی برای خودسازی/ افتخارم خادمی در هیات است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۰۲۸۷۸
عضو هیئت امنای مسجد جوادالائمه آمل گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای خودسازی است تا حق و باطل را تشخیص و راهی را انتخاب کنیم که ما را به سمت هدایت و سعادت سوق دهد.
۰
plusresetminus
محرم فرصتی برای خودسازی/ افتخارم خادمی در هیات است
یاسر مهدویی مهر در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تاثیرات محرم در جامعه اظهار کرد: امام حسین (ع) به دل های مردم نزدیک است، همه می خواهند در این ماه نیکی کنند، در این ماه آمار جنایت ها کاهش می یابد چرا که عشق به امام حسین(ع) در دل ها موج می زند.
 
وی با اشاره به نقش پررنگ عاشورا در انسان سازی افراد تصریح کرد: واقعه عاشورا در بعد بین المللی مطرح است و این ظرفیت را دارد که آموزه های امام حسین (ع) سرمشق آزادی خواهان جهان باشد تا در مقابل ظلم و استکبار جهانی مقاومت کنیم.
 
عضو هیئت امنای مسجد جوادالائمه آمل در ادامه بیان کرد: این ماه بهترین فرصت برای خودسازی است تا حق و باطل را تشخیص دهیم و راهی را انتخاب کنیم که ما را به سمت هدایت و سعادت سوق دهد.
 
وی با یادآوری خاطره ای از شب های محرم گفت: در سال 88 با کمک خیریه ای که در این هیئت تشکیل دادیم فرد نیازمند به عمل جراحی را مبلغ 100 هزار تومان کمک کردیم و آن فرد توانست به بهبودی دست پیدا کند.
 
مهدویی مهر در ادامه تصریح کرد: 10 سال گذشت و آن شخص به دیدنم آمد، برایم تعریف کرد که وضعیت مالی خوبی نداشت و زمانی که برای جراحی کمکش کردیم نذر کرد وقتی به شرایط ایده آل رسید 10 برابر آن مبلغ را پرداخت کند، البته جدای از این مبلغ برای تهیه لوازم التحریر و نیازمندان نیز مبلغی پرداخت کرد که برایم خیلی جالب بود.
 
عضو هیئت امنای مسجد جوادالائمه آمل به فعالیت های این هیئت اشاره کرد و گفت: در تمام مراسمات مذهبی برنامه داریم و در کنار آن به تهیه بسته حمایتی برای نیازمندان بسته های مواد غذایی، لوازم جهیزیه و اقداماتی از این دست می پردازیم.
 
این جوان انقلابی با اشاره به اهمیت و تاثیر هیئت ها در جامعه اظهار کرد: در انتخاب سخنران و مداح سختگیری زیادی انجام می دهیم، سخنران دهه اول حجت السلام سید عقیل محمدپور از مشهد سخنرانی را بر عهده داشتند و مداحی با نوای یاسر رجبی بود.
 
وی تصریح کرد: زندگی ام را مدیون اهل بیت و سالار شهیدان امام حسین (ع) هستم، هرگاه نا امید می شوم، تنها چیزی که به آن پناه می برم اهل بیت هستند و همیشه از این بابت موفق بودم.
 
مهدویی مهر در پایان گفت: افتخار می کنم که در این هیئت خادم کوچکی هستم تا در مسلک واقعی اهل بیت گامی هر چند کوچک بردارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴