تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۲۳۲۴
معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه کمربندی فریدونکنار در دهه فجر خبر داد و گفت: محدودیت ترافیکی مازندران در تامین مصالح پروژه‌ها تاثیرگذار است.
۰
plusresetminus
کمربندی فریدونکنار دهه فجر امسال افتتاح می‌شود/ تاثیر محدودیت‌های ترافیکی در تامین مصالح پروژه‌ها
به گزارش بلاغ، محمدرضا کدخدازاده در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به دستور وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری جدی پروژه کمربندی فریدونکنار حدود یک ماه قبل بازدیدی از سوی معاونین وزیر از این پروژه صورت گرفت که قرار شد به طور مرتب پیگیری تا موانع انجام کار برطرف شود.
 
وی با اشاره به اینکه محور کمربندی فریدونکنار تقریبا به صورت کامل به پایان رسیده و مراحل تقاطع آن باقیمانده است خاطرنشان کرد: پیمانکار به صورت منظم درحال فعالیت است و آنچنان که مشخص است پنل‌ها، قطعات پیش ساخته و مراحل بار ریزی را تقریبا آماده کرده و همچنین مصالحی که باید برای پشت پل استفاده شود دپو شده است.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: نگرانی مسئولان شهرستان، استان و وزارت راه این بود که تعللی در انجام تصمیمات صورت نگیرد که این امر موجب شد تا بازدیدهای متوالی انجام شود و نحوه فعالیت پیمانکار از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و این بازدیدها صورت جلسه شده است.

کدخدازاده یادآور شد: پروژه‌های استان‌های شمالی و به‌ویژه در مازندران از موارد و ویژگی‌های خاصی برخوردار است که مشکلاتی را به همراه دارد، از جمله می توان به تامین مصالح و حمل بار بابت محدودیت‌های ترافیکی اشاره کرد.

وی گفت: بنابر صورت جلسه‌ای که انجام و زمانبندی مشخص شده تا دهه فجر پروژه کمربندی فریدونکنار افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها وزارت راه و شهرسازی افزود: باتوجه به اینکه پیمانکار به تازگی معرفی و هنوز قرارداد ابلاغ نشده اما به خاطر اهمیت این پروژه کار شروع شده و مقدمات و ابلاغ قرارداد درحال انجام است.

کدخدازاده خاطرنشان کرد: باقیمانده مبلغ قرارداد پیمانکار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که تامین آن از سوی مرکز و وزارت‌خانه درحال انجام است و هرمقدار که بتوانیم برای کمربندی فریدونکنار اعتبار اختصاص می‌دهیم تا این پروژه هرچه سریعتر به پایان برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما