تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۹۸۹۶۷
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت: همه مسئولان، خانواده‌ها و رسانه‌ها باید نسبت به حمایت از تولیدات داخلی در زمینه نوشت‌افزار ورود پیدا کنند.
۰
plusresetminus
مسئولان و خانواده‌ها به‌دنبال حمایت از نوشت‌افزار ایرانی باشند/نوشت‌افزار وارداتی نمی‌خواهیم
ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: حدود پنج سال است که مقام معظم رهبری در زمینه توجه به مسائل اقتصادی و نگاه به تولیدات داخلی تاکید دارند که این امر به تمامی وزارتخانه‌های مرتبط به صورت یک دستورالعمل ابلاغ شد که باید مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به وجود قانون ممنوعیت خرید کالای خارجی درصورت تولید مشابه داخلی، خاطرنشان کرد: در زمینه صنعت کلان، ابتدا توجه و توزیع کالای تولید داخل در اولویت قرار دارد که این امر می‌تواند بسیار برای رونق تولید موثر باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال‌های اخیر نوشت‌افزارهای ایرانی هم از نظر کیفیت، میزان تولید و همچنین طرح‌های متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح بالایی قرار دارند.

نانواکناری تاکید کرد: همه مسئولان، خانواده‌ها و رسانه‌ها باید نسبت به حمایت از تولیدات داخلی در زمینه نوشت‌افزار ورود پیدا کنند که در این میان نقش صدا و سیما و مساجد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان نوشت‌افزار هم باید سطح کیفی، میزان تولید و طراحی خود را به بالاترین درجه افزایش دهند تا قدرت رقابت با محصولات خارجی را داشته باشند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های اخیر روند رو به رشدی در زمینه تولید و کیفیت نوشت‌افزار ایرانی داشتیم و با برگزاری نمایشگاه‌ها گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد و ذائقه خانواده‌ها هم به سمت محصولات ایرانی بیشتر شده است.

نانواکناری با اشاره به اینکه تمامی مسئولان امر باید جدیت لازم را در حمایت از نوشت‌افزارهای ایرانی داشته باشند یادآور شد: متاسفانه در برخی از مواقع قاچاق کالا ضربه‌های زیادی به محصولات داخلی می‌زند که امیدواریم مسئولان امر به این موضوعات توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی برای واردات موضوع‌بندی انجام داده و کالاها را با ارز نیمایی و ارز دولتی مشخص کرده است و باتوجه به اینکه نوشت‌افزار در داخل به اندازه کافی در داخل وجود دارد نیازی به واردات نیست.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محتوای نوشت افزارهای خارجی موجود در بازار آثار مخربی را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و آمریکا در زمینه رسانه، مدیا و همچنین نوشت‌افزار همیشه به دنبال اثرات منفی به کشور ما هستند و به دنبال الگوسازی غلط هستند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴