رئیس شورای شهر ساری:

درآمدهای شهرداری پایدار نیست

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۹۸۶۴۷
رئیس شورای شهر ساری گفت: درآمدهای شهرداری پایدار نیست و درآمدهای ناپایدار نیز از محل عوارض، ماده 100 و برخی منابع دیگری است که با توجه به رکود وضعیت اقتصادی مردم، اُفت پیدا کرده است.
۰
plusresetminus
درآمدهای شهرداری پایدار نیست
سید مسعود مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص جزییات و کم‌وکیف انتخاب شهردار ساری طی روز گذشته اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شد رأی گیری بسیار نزدیک باشد و مجدداً به نتیجه‌ای نرسیم این جلسه به صورت غیرعلنی و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

وی افزود: هر یک از اعضا به‌صورت کاملاً آزاد، رأی خود را اعلام کردند  در نهایت شهردار منتخب اعلام شد.

رئیس شورای شهر ساری در پاسخ به سوال ما در خصوص جزییات آرای نفرات شورا در انتخابات روز گذشته خاطرنشان کرد: در انتخابات روز گذشته، رأِی آقایان قاسمی، نجاریان، آقامیری و خودم به بنده و مابقی نفرات نیز به آقای رجبی رأی دادند.

مدینه در پاسخ به سوال دیگر ما در این خصوص که مردم از وضعیت فعلی فعالیت‌های عمرانی و نوسازی شهرداری راضی نیستند و معتقدند از تب و تاب گذشته به شدت کاسته شده است؛ اعلام کرد: رکود فعالیت‌های شهرداری متاثر از دو عامل داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: عوامل داخلی در پی تغییرات مدیریتی در دوران گذار است و چالشی است که طی این مدت، رخ خواهد داد و فرآیند انتخاب شهردار از ابتدا تا روز رأی گیری دارای یک پروسه زمانی 3 تا 4 ماهه است که زمان بر بوده و طبیعتا طی این مدت، کارهای اجرایی اُفت پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای شهر ساری تاکید کرد: در خصوص عوامل خارجی باید گفت که شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی به شدت با  وضعیت اقتصادی کشور مرتبط است.

مدینه متذکر شد: درآمدهای شهرداری پایدار نیست و درآمدهای ناپایدار نیز از محل عوارض، ماده 100 و برخی منابع دیگری است که با توجه به رکود وضعیت اقتصادی مردم، اُفت پیدا کرده است.

وی افزود: از سویی دیگر طی ماه‌های گذشته شاهد کاهش شدید صدور پروانه از سوی شهرداری بودیم که به طور مستقیم با وضعیت درآمدی شهرداری مرتبط بود و طبیعتا با کاهش درآمدها، کارآیی نیز ضعیف خواهد شد.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه با سیاست انباشت سرمایه برخی از پروژه‌ها نظیر پارک بانوان، میان گذر بلوار امام(ره) و پاسداران و آسفالت معابر عمومی در حال انجام است که شاید چندان چشمگیر نباشد؛ یادآور شد: شاید اقدامات ما برای مردم راضی کننده نباشد اما این قطار از حرکت نایستاده است و حتی با سرعتی کند، به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مدینه در پایان گفت: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا رجبی که از سوی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار تعیین شد از سوی وزارت کشور تایید شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴