به مناسبت سالروز عملیات مرصاد

غروب زودرس فروغ جاویدان

تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۳۹۷۶۹۰
منافقین با رژیم بعث عراق عملیاتی را با نام فروغ جاویدان آغاز کردند اما در برابر سد خروشان رزمندگان جمهوری‌اسلامی از حرکت ایستادند و تمام مدعیاتشان در یک گذرگاه بر باد رفت و ذلیلانه راه فرار به سوی مرزهای عراق را در پیش گرفتند.
۰
plusresetminus
غروب زودرس فروغ جاویدان
به گزارش بلاغ، در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۶۷ و با پذیرش قطعنامه از طرف رهبر کبیر جمهوری‌اسلامی با عنوان معروف «جام زهر را نوشیدم» منافقین که با رژیم بعث عراق در حمله و جنایت علیه مردم ایران هم‌دست و هم‌داستان شده بودند عملیاتی را با نام فروغ جاویدان آغاز کردند اما پس از گذر از چند شهر کوچک کرند و اسلام‌‌آباد در برابر سد خروشان رزمندگان جمهوری‌اسلامی از حرکت ایستادند و تمام مدعیاتشان در یک گذرگاه بر باد رفت و ذلیلانه راه فرار به سوی مرزهای عراق را در پیش گرفتند.

این شکست مفتضحانه که به‌سادگی اتفاق افتاد، بعدها ضربه‌های مهلکی به پیکر مرکزیت گروهک منافقین از درون وارد ساخت و خرد مسعود رجوی سرکرده این گروهک را در رهبری گروه خود برای اعضایش زیر سوال ببرد.

گذرگاهی که سدی برای حرکت و شروعی برای شکست و فرار منافقین شد گرچه تا پیش از آن تنگه چهارزبر نام داشت اما پس از آن به زیبایی تنگه مرصاد (کمین‌گاه: اشاره به آیه ۱۴ از سوره فجر: ان ربک لبالمرصاد«همانا خداوند تو سخت در کمین است») نام گرفت، کمین‌گاهی که در آن دست الهی از آستین مجاهدین واقعی‌اش درآمد و نقشه‌های منافقین را نقش بر آب کرد.

*فراخوان شیاطین و ضد انقلابیون سرخورده از کشورهای مختلف اروپایی

محمد احمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: منافقین خلق با این توهم که پذیرش قطعنامه از ضعف بنیه دفاعی نظام و جدایی مردم از انقلاب و نوعی شکاف اجتماعی حکایت دارد، شیاطین و ضد انقلابیون سرخورده را از کشورهای مختلف اروپایی فراخوان کرد.

 وی افزود: نیرویی بالغ بر 15000 نفر را با عنوان ارتش به اصطلاح آزادی بخش فراهم ساخت، آنان طرح خود را در یک نشست 24 ساعته آماده کردند و در تاریخ 31/4/67 توجیهات لازم صورت گرفته و عملیات خود را «فروغ جاویدان» نام نهادند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ارتش بعثی علاوه بر تحرکات خود در نوار مرزی به تحریک و حمایت همه جانبه منافقین برای حمله به کشورمان دست زد، آنان با حمایت نیروی هوایی عراق از تنگه پاتاق واقع در غرب کشور هجوم آوردند. شهر کرند و سپس اسلام‌آباد را به اشغال خود درآورند، با بی‌رحمی و شقاوت تمام مردم را قتل عام کرده و مزارع مردم را به آتش می‌کشیدند.

*حمله وحشیانه به بیمارستان‌ها و اماکن عمومی به کشتار فجیع مردم

احمدی افزود: با حمله وحشیانه به بیمارستان‌ها و اماکن عمومی به کشتار فجیع مردم و ضرب و شتم آنها پرداختند، منافقین فریب‌خورده با شستشوی مغزی توسط سران نفاق و ارتش بعث احتمال مقاومت مردمی و شکست را به ذهن خود راه نمی‌دادند. بنابه گفته مریم رجوی نفر دوم سازمان «وقتی از جبهه برویم آنطرف‌تر کسی نیست که جلوی ما را بگیرد».

وی تصریح کرد: منافقین که از تجربه و تخصص لازم بی‌بهره بودند و در اقدامی عجولانه و ناپخته از طریق جاده اصلی اسلام آباد به سمت کرمانشاه براه افتادند تا در کمترین زمان ممکن در تهران با استقبال مردمی مواجه گردند و به گفته مسعودرجوی سرکرده تروریست‌ها «جمع‌بندی نهایی در میدان آزادی» صورت پذیرد، این جنایت سند روشنی از ماهیت پلید و ضد خلقی منافقین بوده و برای همیشه در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند.

*انهدام ماشین جنگی منافقین با پیام امام و حضور سیل خروشان نیروها

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد:با پیام امام خمینی(ره) و فراخوان فرماندهان سپاه، نیروهای بسیجی، اعضاء سپاه پاسداران، ارتش و هوانیروز همدل و یکصدا با انگیزه و شورالهی در اولین ساعاتی که تجاوز با ائتلاف شوم منافقین و ارتش بعثی با عنوان عملیات فروغ جاویدان صورت گرفت چون سیلی خروشان به محورهای عملیاتی سرازیر شدند و پس از تحمیل خسارت‌ها و تلفات فراوان به دشمن با تدبیر فرماندهان جنگ خصوصاً سردار بزرگ اسلام شهید صیاد شیرازی ماشین جنگی دشمن را منهدم ساختند.

احمدی تاکید کرد: گروهک تروریستی منافقین در برهه‌های مختلف در این چهل سال عمر انقلاب اسلامی از هیچ خیانت و جنایتی فروگذار نکردند از ترورهای سال 60 تا فتنه 88، اما بارها در لیست سیاه پارلمان‌ها و دولت‌های غربی به عنوان گروه تروریستی قرار می‌گرفتند و به خاطر خدمات به اربابانشان در نهایت از آن خارج شدند و همگان آنها را خائنین به ملت و کشور خود می‌دانند، لکن دشمنان ایران از آنها برای جاسوسی و اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی نیز استفاده می‌کنند، اینان هم‌اکنون با ذلت و خواری در کشورهای اروپایی بسر می‌برند.

*از جوخه‌های‌ ترور تا فعالان شبکه‌های مجازی

وی افزود: تخلیه تلفنی، شایعه پراکنی، شعارنویسی، فعالیت علیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی با هدف تشویش افکار عمومی و جنگ روانی، جمع‌آوری اخبار داخلی برای سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی مهمترین کارهای این فرقه رانده شده از مردم است، برخی از آنها در کشورهای همسایه در ناامنی‌های مرزهای کشور و تحریک قومیت‌ها و اختلافات مذهبی دخالت دارند و بخشی نیز با رژیم صهیونیستی در خیانت به مسلمانان اشتغال دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: اخیراً برای نخستین بار، ویدیویی از درون مقر منافقین در آلبانی منتشر شد که منافقین به یک امریکایی که در حال سرکشی از آنان است، گل هدیه می‌دهند. در واقع به نظر می‌رسد امریکا به دنبال این است که تروریست‌های منافق را به عنوان یک جریان اجتماعی در جهان معرفی کند که در حال مبارزه مدنی با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در حالی که سابقه سیاه گروهک تروریستی منافقین به خوبی نشان‌دهنده ماهیت آنان است و آن‌ها هرچند سعی دارند امروز به دلیل فراهم بودن بستر فضای مجازی برای عملیات روانی با سازماندهی و آموزش صهیونیست‌ها، محیط جدیدی را برای فعالیت خود علیه جمهوری اسلامی آغاز کنند، اما نباید فراموش کنیم که منافقین همان تروریست‌های دهه ۶۰ و ۷۰ هستند که با راه‌اندازی جوخه‌های ترور، جان ۱۷ هزار انسان بی گناه و زن و مرد و کودک ایرانی را با شقاوت تمام گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما