تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۹۴۰۹۹
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی عملکرد خوب قوه قضاییه در این مدت را باعث افزایش سطح امیدواری جامعه دانست.
۰
plusresetminus
شاهد تغییرات حساب شده‌ای در دستگاه قضا هستیم/عملکرد خوب قوه قضائیه سبب افزایش سطح امیدواری جامعه شد
عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه تغییرات حساب شده ای در دستگاه قضا به وجود آمده است، گفت: بخاطر اینکه رئیس قوه قضاییه از ابتدای کار در محدوده دستگاه قضا فعالیت کرده است و از شروع کار تا به امروز باعث شده که با شناخت قبلی، تغییرات حساب شده ای را در دستگاه قضا به وجود آورد.

وی با بیان اینکه هر مدیری حق دارد زمان تصدی خود بخشی از مسئولیت ها را جابه جا کند، تصریح کرد: قوه قضاییه وظیفه حساسی دارد و نیروهای خاص خود را می خواهد، مانند دیگر دستگاه ها نیست که بتوان از بیرون مجموعه نیرو استخدام کرد، باید عملکرد دانش قضایی داشته باشند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های حجت السلام رئیسی رئیس قوه قضائیه ابراز خرسندی کرد و افزود: در این مدت ملاقات با اقشار مختلف، از جمله رسانه‌ها، دانشگاهیان، برای تولید از سرمایه داخلی با اتاق اصناف و سرمایه‌گذاران ارتباط خوبی برقرار کرده است تا پیشنهادات و نظرات آنان را بشنود.

وی ادامه داد: راهی را که آیت الله لاریجانی داشتند، با تجارب و اندوخته های که دارد، تکمیل خواهد کرد.

یوسفیان ملا عملکرد خوب قوه قضاییه در این مدت را باعث افزایش سطح امیدواری جامعه خواند و تاکید کرد: ملاقات های عمومی، سرکشی ناگهانی از دستگاههای قوه قضاییه، سفرهای که در استانها از جمله سیستان و بلوچستان داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را شنیدند.

وی اظهار کرد: دستگاههای قضایی در واقع پناهگاهی برای ستم‌دیدگان است واز جان و ناموس مردم حراست می کند، حقوق مردم را از هر بعد مالی، جانی، حیثیتی حفظ می کنند.


نماینده چهار دوره آمل در مجلس شورای اسلامی تهیه لیست اموال مسئولین و خانواده های آنان را حرکت بزرگی دانست و افزود: آیین نامه ابلاغ شده است و در حال حاضر تشکیلات آن در حال پیاده شدن است.

وی قوه قضاییه را دستگاه وسیعی خواند و عنوان کرد: حدود 10 هزار قاضی، 30 هزار کارمند و صدها امور مشاوران و مرکز رسیدگی دعاوی مردم ، شورای حل اختلاف، بسیار وسیع هستند، که رسیدگی را سخت می کند.

یوسفیان ملا گفت: همه دستگاهها باید به قوه قضائیه کمک کنند تا این نهاد دچار مشکل نشود؛ چرا که بار قوه قضاییه سنگین است و باید دستگاههای مرتبط راه را باز کنند، مجلس قوانین را به سرعت تصویب کند تا قوه قضاییه معطل قانون نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷