کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بانوان و خانواده استان مازندران:

زمینه برای رشد بیشتر بانوان در جامعه باید فراهم شود

23 خرداد 1398 ساعت 16:30

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: باید بسترها را برای بانوان فراهم کنیم و اگر تبلیغات درستی صورت گیرد، قطعا شاهد خیل عظیمی از مشتاقان به سوی ورزش هستیم.


سمیه طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ،با اشاره به اینکه ورزش بانوان در مازندران ظرفیت بالایی دارد، اظهار کرد: جایگاه ورزش بانوان قابل دفاع نیست، استعداهای زیادی در این استان وجود دارد که اگر مورد حمایت واقع شود، می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه ورزش می تواند در روحیه خانواده تاثیر مثبت داشته باشد، تصریح کرد: نه تنها ورزش در افزایش اعتماد بنفس، بلکه در نشاط و شادی افراد تاثیرگذار است، این خاصیت زن است که می‌تواند با روحیه خود نشاط و اعتماد به نفس را به فرزندان و خانواده تزریق کند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: در ورزش‌های توپی، رزمی و انفرادی توانستیم فعالیت های خوب داشته باشیم، حتی در رشته های که هنوز شناخته شده نیست، مثل راکوی استقبال خوبی مواجهه شدیم.

این مسئول استان مازندران را در همه زمینه مستعد دانست و خاطرنشان کرد: کشاورزی، معادن، جنگل، آب و هوا در شرایط خوبی هستیم و یکی از زمینه های که در استان وجود دارد، توریسم ورزشی است که می توانیم تمرکز کنیم.

طوسی ادامه داد: مثلا برای کشورهای که شرایط پرواز را ندارند با فدراسیون مرتبط ارتباط برقرار کنیم و با برگزاری تورهای هوایی به جذب توریسم ورزشی بپردازیم که در زمینه دریای نیز صدق می کند که استقبال خوبی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه به زودی اتفاقات خوبی در ورزش بانوان خواهد افتاد، اظهار کرد: جامعه بانوان با تنگناهای متعددی دست به گریبان است، مسئولیت های چه از نظر مادی و عرفی در قوانین نانوشته ما قرار دارد، که باید از محدودیت ها کاسته شود، تا برای زنان چه در حوزه ورزش، مشاغل خانگی و صنایع دستی نتایجی در این زمینه حاصل شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران غذای ثبت شده در استان را به بیش از هزار نوع خواند و تصریح کرد: در حالی که استان گلستان فقط 200 نوع غذا ثبت شده دارد و این می تواند به افزایش ظرفیت گردشگران کمک کند.

وی به داشتن خلبان زن در مازندران اشاره کرد و گفت: باید بسترها را برای بانوان فراهم کنیم و اگر تبلیغات درستی صورت گیرد، قطعا شاهد خیل عظیمی از مشتاقان به سوی ورزش هستیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 391857

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/391857/زمینه-رشد-بیشتر-بانوان-جامعه-باید-فراهم-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com