تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۸۹۵۰۵
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: پروژه معامله قرن پروژه مشترک غاصبان دو قبله مسلمین به معنای غاصب قبله اول یعنی قدس غاصب قبله فعلی یعنی کعبه است که البته قبلاً عملیات پنهانی داشت و امروز به تعبیر مقام معظم رهبری آشکارتر شد تا پیوند فرهنگی و امنیتی صهیونسیم و سعودیسیم به صورت رسمی علنی شود.
۰
plusresetminus
معامله قرن معامله غاصبان دوقبله محمدی است
به گزارش بلاغ، میثم معافی در گفت‌وگو با ما با طرح پرسشی با این مضمون که چرا امام خمینی(ره) عمده‌ترین جریان خطرآفرین برای اسلام، مسلمین و بلکه جهان بشریت به ویژه در دوران کنونی را رژیم صهیونیستی می‌دانست و راهبرد محو اسرائیل را در دستور کار انقلاب اسلامی قرار داد، اظهار کرد: برای یافتن پاسخی به این پرسش مبنایی باید اسناد سری دیروز و آشکارشده امروز جریان صهیون جهانی را واکاوی کرد.

وی افزود: اگر اولویت امام راحل و اولویت انقلاب اسلامی محو اسرائیل است به این دلیل بوده که مطابق سند پروتکل صهیون که امروز افشا شده محو اسلام و حتی محو جهان به معنی محو هر هویت غیر صهیون در دستور کار صهیونیست‌ها قرار داشته و دارد، البته محو اسلام در اولویت است، بنابراین قاعده اگر اولویت کسی محو شما قرا دارد لاجرم باید اولویت شما هم محو او باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه معامله قرن را در راستای همین اولویت توصیف و خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح باید خاورمیانه دستکاری شود یعنی به لحاظ امنیتی، فرهنگی، جغرافیای سرزمینی و اقتصادی ساختار نیل تا فرات اجرا شود.

این کارشناس مسائل راهبردی تأکید کرد: پروژه معامله قرن پروژه مشترک غاصبان دو قبله مسلمین به معنای غاصب قبله اول یعنی قدس غاصب قبله فعلی یعنی کعبه است که البته قبلاً عملیات پنهانی داشت و امروز به تعبیر مقام معظم رهبری آشکارتر شد تا پیوند فرهنگی و امنیتی صهیونسیم و سعودیسیم به صورت رسمی علنی شود.

وی گفت: امام راحل خطر صهیونست‌ها را معادل خطر بنی‌امیه برای جهان اسلام دانست بنابراین باید مسلمین جهان نسبت به این تعبیر، نگاه تاریخی خود را تقویت کنند و خطر امویان زمان راجدی بگیرند که البته گرفتند.

* از «نیل تا فرات صهیون» تا «قدس تا قندهار ولایت فقیه»

معافی تصریح کرد: چگونگی این رویداد نیز براساس عملکرد انقلاب اسلامی است که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی درحوزه فلسطین این است که گفتمان محواسرائیل و شعار مرگ بر اسرائیل از جغرافیای ایرانی به جغرافیای جهان اسلامی و حتی جهانی شیفت پیدا کرده است.

وی افزود: امروز فلسطین مسئله اول مسلمین جهان است و این وعده امام راحل بود و محقق نیز شد که بر همین مبنا دست پا زدن‌های ترامپ در معامله قرن دست و پا زدن یک کودک ناتوان است.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان کینه شدید صهیونیست‌ها نسبت به رهبران انقلاب اسلامی، اذعان کرد: کینه صهیونیست‌ها نسبت به امام خمینی(ره) این است که امام پرچمدار افشای توطئه قرن بود و این افشاگری امروز یک جریان جهانی علیه صهیونست‌ها ایجاد کرده است.

این کارشناس، دشمنان را در شرایط اعتراف تلخ شکست برابر استراتژی رهبران انقلاب اسلامی توصیف و اضافه کرد: به تعبیر فرانسیس فوکویاما استراتژی نیل تا فرات اسرائیل تبدیل به استراتژی قدس تا قندهار ولایت فقیه شد که البته نتانیاهو در قالب نظریه لولای تاریخ در کنگره آمریکا به آن اعتراف تلخ کرد.

وی در پایان گفت: امام خامنه‌ای نفرمودند 25 سال آینده بلکه فرمودند تا 25 سال آینده اسرائیل محو خواهد شد بنابراین پروژه محو زودتر اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴