تاریخ انتشارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۸۶۵۷۳
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: چرا گرانی این چنین افسارگسیخته باید اتفاق بیفتد در حالی که عالم و آدم می دانند که نتیجه تمامی این گرانی‌ها ناشی از بی‌تدبیری مسئولان اجرایی کشور است.
۰
plusresetminus
نتیجه تمام گرانی‌ها ناشی از بی‌تدبیری مسئولان است/داشتن روحیه انقلابی داروی درد امروز جامعه
به گزارش بلاغ، آیت الله علی معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه وزیر اقتصاد در پیامی عنوان کرد که هزینه‌های غیرضروری دستگاه‌های اجرایی باید حذف شود، اظهار کرد: این سخن از جمله اقداماتی برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید انجام می‌شد چراکه بودجه بیت المال و متعلق به مردم و تمام مردم در آن سهم دارند.

وی افزود: دولت عنوان کرد کارت سوخت باید دوباره احیا شود ما نمی خواهیم افزایش قیمت بنزین داشته باشیم اما برای صدور کارت سوخت نیاز به هزینه بسیار زیادی دارد تا به تعداد افراد کارت سوخت صادر شود آیا برای قاچاق سوخت نیاز به چنین اقداماتی است؟

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قاچاق نتیجه آسودگی دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: اگر برای جلوگیری از قاچاق اطلاعات قاچاق کنندگان را در اختیار سپاه قرار دهند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد اما چون ضعف در خودشان است درهراسند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: برخی‌ها عنوان کردند باید کارهای فرهنگی انجام شود آیا در حال حاضر کارهای فرهنگی مشاهده می‌کنید؟ آیا بازدهی دیده شد؟، بی‎حجابی جرم است در حالی که برای نیروی انتظامی خودشان تخطی قرار می‎دهند و به بهانه کار فرهنگی از ستاد عفاف و حجاب جلوگیری کردند.

این مسئول بیان کرد: یکی از عواملی که این انقلاب را سرپا نگه داشته، سازش ناپذیری با دشمن است چراکه هرگاه دولت مردان ما در مقابل این دشمنان اندکی کوتاه آمده و ضعف نشان دادن، دشمن جری‎تر شد و خواسته‌های خود را افزایش داد.

معلمی خاطرنشان کرد: داروی درد امروزمان روحیه انقلابی داشتن است و رهبری فرمودند که روحیه ضعیف انقلابی را خدا نمی‌بخشد و امروز تنها راه غلبه بر شیطان ایستادگی است.

وی گفت: آمریکا با برجام هیچ غلطی برای مردم ایران انجام نداد و فقط با وعده و وعید سرگرممان کرده بود و هر روز تحریم‌ها اضافه می‌شد و گستاخی دشمنان نسبت به ایران بیشتر از گذشت شد.

امام جمعه قائمشهر، بیان کرد: این همه افزایش قیمت خودرو و کالاها در برابر سکوت دولتمردان و مجلسی‌ها نابخشودنی است چراکه مجلس حق دارد در برابر این همه ناهنجاری‌های اقتصادی مقابله کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: چرا گرانی این چنین افسارگسیخته باید در کشور اتفاق بیفتد درحالیکه عالم و آدم می‌دانند نتیجه تمامی این گرانی ها ناشی از بی‎تدبیری مسوولان اجرایی کشور است.

این مسئول ادامه داد: وقتی فردی نمی تواند عمل کند باید جای خود را به فرد دیگری بدهد که بتواند مرد اجرا باشد و مشکلات را با تفکر جهادی و انقلابی برای مردم کم کند.

معلمی در پایان گفت: این همه آتش سوزی در سکوهای نفتی و مشکلات دیگر از اتفاقات، فقط مسئول را کنار می‌گذارند در حالی که مسئول باید محاکمه شوند تا دیگری عبرت بگیرد نه اینکه مسوول را از یک مسئولیت عزل کنند و بر مسندی دیگر بنشانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴