تاریخ انتشاريکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۳۸۴۹۲۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا، گفت: بسیج مستضعفین در قامت لشکر آخرالزمانی منجی موعود حضرت مهدی(عج) تا روز ظهور خدمت رسانی به همه مستضعفین جهان را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهد داد.
۰
plusresetminus
بسیج مستضعفین لشکر آخرالزمانی حضرت مهدی(عج) است
به گزارش بلاغ، مجیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با ما با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و تبریک میلاد امام زمان(عج)، نامگذاری این روز به نام مستضعفین را یک اقدام استراتژیک و براساس مبانی قرانی خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 57 یک نهضت عظیم برای تحقق ظهور حضرت منجی است.

وی افزود: طبق فرامین الهی در مصحف شریق یعنی قران کریم، زمین را مستضعفین به ارث خواهند برد تا بر آن حکومت الهی را در کمال عدل و داد برپا سازند و همه ما به وعده الهی ایمان داشته و برای تحقق آن از جان و دل تلاش خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان حرکت بسیج مستضعفین در راستای اهداف و فرامین الهی، خاطرنشان کرد: بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های مورد نیاز در راستای خدمت به مردم و کشور همواره بدون منت و کوچک‌ترین چشم‌داشتی پای کار بوده است.

این مسئول اضافه کرد: حضور در روزهای دفاع از کیان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، شرکت در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم چه در بخش اقتصادی و سازندگی چه در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی کارنامه موفقی از عملکرد این نهاد مقدس را به نمایش گذاشته است.

وی گفت: کمک به تمام دولت‌ها در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف آن‌ها به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و پیشرفت نظام اسلامی از دیگر اقدامات بسیج مستضعفین برای رشد و آبادنی کشور و افزایش رفاه عمومی بوده است.

* حضور سریع و کارآمد در تمام برهه‌های حساس

شعبانی کمک به محرومان و رفع مشکلات مردم را سرلوحه اهداف و برنامه‌های بسیج مستضعفین برشمرد و تصریح کرد: هرکجای کشور که مردم نیاز به کمک و امداد داشته باشند نیروهای مخلص بسیجی در سریعترین زمان ممکن برای کمک رسانی کمر همت می‌بندند.

وی حضور فعال، سریع و کارآمد بسیج در سیل اخیر کشور ار یکی از مصادیق کمک‌رسانی در برهه‌های حساس کشور از سوی بسیج برشمرد و افزود: بسیج همواره در کنار سایر نهادها و دستگاه‌ها به خدمت رسانی پرداخته و هیچگاه در امور و ظایف ارگان‌های دیگر دخالت نخواهد داشت .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا شرایط کنونی کشور و جهان را بسیار حساس توصیف و بیان کرد: در شرایطی که فشار اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه بیگانگان بر مردم ما بیش از پیش افزایش یافته است بازهم روحیه بسیج مردمی و کمک به رونق تولید می‌تواند کشور را از گردنه دشوار عبور دهد.

این مسئول اضافه کرد: بسیج مستضعفین نیز در کنار مردم و مسئولان کشور برنامه‌ها و اقدامات متعددی را برای کمک هب رونق و افزایش تولید ملی، به منظور افزایش اشتغال و کاهش فشارهای اقتصادی انجام داده و سهم بسزایی در رشد اقتصاد خانواده‌ها داشته است.

وی گفت: همه مردم ایران اسلامی بسیجی هستند و خدمت به چنین مردم قدرشناس و وفاداری افتخار بی‌نظیری برای همه خادمان کشور به خصوص فرزندان ملت در عرصه بسیج مستضعفین به شمار می‌آید که خدمات خود به همه ملت‌های مستضعف را تا روز ظهور ادامه خواهد داد.

* بسیج نور چشم مستضعفین و خار چشم دشمنان

شعبانی بسیج مستضعفین را یک مجموعه با اهداف بزرگ و فراتر از یک کشور خاص توصیف و اظهار کرد: امروز پس از گذشت حدود 40 سال از انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین به فراگیری منطقه‌ای و حتی جهانی رسیده و کشورهای دیگر به خصوص ملت‌های مسلمان در همین غرب آسیا به تشکیل بسیج برای رفع مشکلات خود روی آورده‌اند.

وی افزود: فتنه بزرگ داعش و گروه‌های تکفیری در غرب آسیا بدون تشکیل گروه‌های بسیج مردمی در کشورهای درگیر آن به آسانی قابل حل نبوده و عملکرد بی‌نظیر بسیج را می‌توان در تمام مدت مقاومت مردمی برابر عناصر دست‌گماشته استکبار جهانی در منطقه مشاهده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بسیج مستضعفین را خار چشم دشمنان و بدخواهان آسایش مردم مسلمان به خصوص ملت شریف ایران دانست و اذعان کرد: هر ملتی که برای دفاع از آرمان‌ها خود، حفظ استقلال و آزادی همراه با رفاه و آسایش خود در برابر دست درازی و دخالت‌های بیجای ابرقدرت‌ها مقاومت کند با دشمنی بیگانگان و حمایت بسیج روبرو خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: برای تحقق امر شریف ظهور نیز تنها این ملت‌های مستضعف مسلمان هستند که می‌توانند در کنار هم و با عبور از مرزهای قراردادی بین‌المللی در سایه اسلام با اتحاد و برادری باوجود قومیت‌ها و زبان‌های متفاوت درنوردیده و دوشادوش هم برای زمینه‌سازی ظهور تلاش کنند.

وی گفت: امروز ظلم و جور قدرت‌های شیطانی جهان که الگوی اومانیستی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند به اوج خود رسیده و امید است که با تلاش مردم سراسر جهان بتوان دوران استعمار و بی‌عدالتی را به پایان رسانده و با تحقق ظهور منجی آخرالزمان همه مستضعفین در رفاه و سعادت زندگی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما