کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

برخورد ایران در برابر آمریکا قاطع، محکم و سخت خواهد بود

22 فروردين 1398 ساعت 11:52

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: برخورد جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا قاطع، محکم و سخت خواهد بود و آمریکا می‌تواند این موضوع را امتحان کند هرچند بخشی از قدرت ایران را در برابر فرزند نامشروع خود (داعش) را دیده است.


به گزارش بلاغ،مهرداد بابایی طی گفت وگویی ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) روز پاسدار و جانباز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میراث ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است و این میراث برخواسته از اراده ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تفکر سپاه بر آمده از تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و پیام عاشورایی حضرت سیدالشهدا(ع) است اظهار کرد: همین موضوع کافی اسست که دشمنان نظام اسلامی خصم و دشمنی خود را با این نهاد برآمده از قانون اساسی کشور بیش از گذشته آشکارتر کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت: این اقدام آمریکا، یعنی سپاه کارش را درست انجام داده است و در برابر ظلم، غارت، استثمار، فتنه انگیزی، جنگ افروزی، تروریست پروری و ... دولت آمریکا به خوبی ایستاده و نگذاشته نقشه‌های آنان اجرایی و به نتیجه برسد.

بابایی تصریح کرد: از عصبانیت آمریکا و هم‌پیمانانش خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که دشمنان از اقتدار، عزت و استقلال جمهوری اسلامی و ملت ایران خشمگین هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا خوب می‌داند چه هزینه‌ای را باید پشت این حماقتش بپردازد خاطرنشان کرد: امروز به برکت این انقلاب و خون شهدا و نخبگان جوان ما، در عرصه نظامی به توانمندی‌هایی رسیده‌ایم که نیروهای آمریکایی را در هر نقطه ای که دست از پا خطا کنند مجازات کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: برخورد جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا قاطع، محکم و سخت خواهد بود و آمریکا می‌تواند این موضوع را امتحان کند هرچند بخشی از قدرت ایران را در برابر فرزند نامشروع خود (داعش) را دیده است.

بابایی وحدت و انسجام ملت و مسئولین کشور را در برابر اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران را تحسین برانگیز دانست و گفت: ملت و مسئولان کشور در پیچ و خم‌های تاریخ انقلاب نشان دادند که پای خوشی‌ها و سختی‌های همدیگر هستند و لحظه‌ای از انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه دست نکشیدند و افتخار جمهوری اسلامی ایران به این عزم و اراده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 384593

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/384593/برخورد-ایران-برابر-آمریکا-قاطع-محکم-سخت-خواهد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com