کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سپاه کربلا تاکید کرد

ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی برای تحقق شعار سال

8 فروردين 1398 ساعت 7:30

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران دو مولفه روحیه جهادی و انقلابی را برای تحقق شعار سال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری دانست.


به گزارش بلاغ، عسکر مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره نامگذاری شعار سال که توسط رهبرمعظم انقلاب سال رونق تولید» نام گرفت، اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له همانند سال‌های گذشته در واقع یک چشم‌انداز را برای مردم و مسئولان مشخص کردند و شعار امسال نشان داد ایشان همچنان بر وضع اقتصادی و معیشت مردم توجه دارند.

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته و قبل از تحریم رهبر معظم انقلاب به اقتصاد کشور توجه داشتند، اما بعد از تحریم جهت گیری‌ها بیشتر شد، افزود: اقتصاد کشور باید جز اولویت‌های مسئولان باشد و در این مسیر گام بردارند.

مجیدی با اشاره به شعار سال گذشته که حمایت از کالای ایرانی»بود، گفت: شعار امسال که رونق تولید است در امتداد همان شعار سال گذشته است و باید بستر رونق اقتصادی را برای تولید کالای ملی آماده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد :مسئولان همت آنان در این جهت باشد اگر وارداتی داریم یا در داخل اشتغالی صورت می‌گیرد همه در مسیر رونق تولید ملی باشد تا بستر اقتصادی کشور شکوفا بشود و به یک اقتصاد پایدار و مقاوم برسیم.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران، دو مولفه روحیه جهادی و انقلابی را برای تحقق شعار سال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری دانست و گفت: انقلابی و جهادی بودن یعنی تفکر داخلی اعم از خستگی ناپذیری، خلوص و تلاش همه جانبه تا تحقق نتیجه است.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران به نقش آفرینی راهیان نور در تحقق شعار سال پرداخت و افزود: یکی از کارهای راهیان نور ترویج تفکر روحیه جهادی و انقلابی است و این تفکر را در جوانان نهادینه خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب و آنهایی که در رونق تولید نقش دارند،کمک کند.

وی یادآور شد: با توجه برنامه‌های خوبی که در مازندران در مسئله راهیان نور انجام شد، استقبال خوبی از شهرستان‌ها به صورت کاروانی و شخصی صورت گرفت که نکته شاخص آن استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از این سفر بود و امیدواریم بتوانیم از این بستر خوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 383648

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/383648/ضرورت-تقویت-روحیه-جهادی-انقلابی-تحقق-شعار-سال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com