تاریخ انتشارسه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۸۰۸۹۱
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به استعفای محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه از سمت خود گفت: این استعفا کار ظاهری و نمایشی بود.
۰
plusresetminus
استعفای ظریف کار ظاهری و نمایشی بود/مسئولان شبانه‌روز به دنبال حل مشکلات مردم باشند
آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه خطی که برخی از مسئولان کشور در پیش گرفتند منسجم نیست اظهار کرد: دولتمردان از ظرفیت متخصصان استفاده کنند تا مشکلات مردم رفع شود.

وی با اعلام اینکه روال فعلی نشان می‌دهد که برخی از مسئولان دولت این کاره نیستند و تدبیر ندارند، افزود: از نقاط برجسته گام دوم انقلاب رهبری، توجه جدی به ظرفیت بالنده و خلاق جوانان و تکیه به استعدادهای داخلی است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولی که توان ادامه کار را ندارد مردانه بگویید اشتباه کردم و کنار برود.

آیت‌الله توکل با اشاره به اینکه مردم امروز خیلی گرفتار مشکلات معیشت خود هستند، ادامه داد: برجام مشکل را در کشور بدتر کرده است،تعهد باید دوطرفه باشد چرا ما باید به تعهدات خود عمل کنیم اما طرف مقابل هیچ اقدامی انجام ندهد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چندین بار فرمودند امریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند اما عد‌‌ه‌های اصرار دارند که با اروپا ارتباط برقرار کنند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اعلام اینکه اعتماد کردن به اروپا ضعف مدیریتی را نشان می دهد، گفت: راه حل نجات عمل به فرامین و در مسیر رهبری قرار گرفتن است تا از بن‌بست‌ها رهایی یابیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما