تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۷۹۹۷۳
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب گفت: امید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان است.
۲
plusresetminus
نسل جوان، کابوس هر روزه‌ دشمنان ایران/امید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان است
به گزارش بلاغ، رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» با مرور تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب «وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است». گام دومی که باید در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» برداشته شود.

به همین مناسبت پایگاه جامع اطلاع‌رسانی بلاغ مازندران طی گفت‌وگوهایی به بررسی و تبیین ابعاد مختلف این بیانیه‌ می‌پردازد.

حجت الاسلام محمد حسینی استاد حوزه و دانشگاه طی گفت و گویی اظهار کرد: آمریکا و دشمنان می‌خواهند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند جوانان و دانشمندان ما به علم و تکنولوژی دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند مهم و ارزشمند بوده که از سوی رهبری تدوین شده است این بیانیه به مثابه چراغ راهی برای پیشرفت کشور است.

این کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به حرکت آرمانی انقلاب در طول چهل سال گذشته، افزود: تداوم آرمانی و بدون انحراف انقلاب در دهه پنجم نیاز به نقشه راهبردی دارد و بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه دهه پنجم انقلاب است.

حسینی ادامه داد: مفاد این بیانیه یادآور پیام‌ها و بیانیه‌های حضرت امام خمینی (ره) در تعیین مسیر انقلاب است.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: سند راهبردی «گام دوم انقلاب» با تحلیل نقاط ضعف و قوت گذشته و ارائه تصویر از آینده؛ سند چشم انداز انقلاب بوده و سپردن امور به جوانان برای پیشرفتی همه جانبه از نقاط برجسته این سند است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه‌ تاریخی‌شان، نزدیک به ۴۰ بار از «جوان ایرانی» نام بردند و در ۲۰ مورد از آن، امید و اعتماد خود را نثار جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر کردند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: برآمدن یک نسل مؤمن، مستقل، آزاد، دانش‌پژوه، ضد استکبار، عدالت‌خواه و مبارز با فساد، کابوس ترامپ و نتانیاهو و اخلاف و اسلاف و متحدانشان است. «جوان ایرانی»، همان خاکریزی است که باید با استحکام، دانایی و توانایی، آرزوی ائتلاف ضد بشری را نقش بر آب کند.

حسینی تصریح کرد: نسل جوان تربیت‌شده‌ انقلاب در این ۴۰ سال، کابوس هر روزه‌ی دشمنانِ ایران بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی فراوانی را به‌دست آورده است و آماده انتقال این میراث به نسل جوانان با طراوت خواهد بود، اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب، امید واقع‌بینانه و خوشبینی مشاهده شده و ایشان از تجربه شگرف انقلاب اسلامی بهره برده‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: لازم است همه ملت ایران به خصوص جوانان که مخاطب اصلی این بیانیه هستند، بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری را به دقت مطالعه کنند و به عنوان آیینه ای برای آینده که نشان گر حقایق است، نصب العین خود قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
محمدرضا کیانفر
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور نیازمند مشارکت سیاسی و گفتگوی ملی است.

آقای جهانگیری،
ملی یعنی آنچه مربوط به ملت است که شامل 82 میلیون هموطن می‌باشد و از چهار بخش تشکیل گردیده: 1- موافق 2- منتقد 3- مخالف 4- معاند
از قلم انداختن هر کدامشان نقض ملی است.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴