تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۳۷۹۷۳۷
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: این اقدامات نشان از عصبانیت و استیصال دشمن دارد.
۰
plusresetminus
جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان نشان از عصبانیت و استیصال دشمن است
به گزارش بلاغ، علی اصغر یوسف‌نژاد طی گفت و گویی ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده های شهدای حادثه تروریستی زاهدان اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی می‌خواستند جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند اما به همت ملت چنین اتفاقی شکل نگرفت.

وی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان که در پی آن 27 تن از جهادگران سپاه به شهادت رسیده و 12 نفر نیز زخمی شده‌اند را محکوم کرد و افزود: این اقدامات نشان از عصبانیت و استیصال دشمن دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در شرایطی امسال در راهپیمایی 22 بهمن با شور و هیجان حماسه دیگری را خلق کردند که قبل از آن شاهد صحبت مقامات آمریکایی بودیم البته که سران آمریکا از بعد از انقلاب تاکنون همواره اظهارنظرهایی داشته‌اند که مردم با حضور در راهپیمایی‌ها تمامی صحبت‌های آنها را نقض کردند.

این مسئول ادامه داد: شکوه و عظمت حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل بود‌. اینها نتوانستند حماسه بزرگی که ملت ایران خلق کردند را تحمل کنند و خواستند که انتقام بگیرند و دست به یک کار تروریستی زدند. انجام چنین اقداماتی نشانگر عمق خوی ددمنشانه دشمنان ملت ایران است.

یوسف‌نژاد به حضور حماسه آفرین ملت ایران در راهپیمایی 22 اشاره و تاکید کرد: دشمنان پس از حضور میلیونی ملت در جشن انقلاب در واقع می خواستند؛ با ایجاد چنین اقدامات زشت و ناشایستی شیرینی این حماسه را تلخ کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که یک حرکت عظیم مردمی از سوی ملت شکل گرفته است دشمنان به گونه ای پس از انجام چنین حرکت های با شکوهی از ملت به دنبال ایجاد حوادث در کشور بودند چرا که دشمنان تاب توان دیدن عظمت ملت ایران را ندارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اینکه دشمنان بدانند ملت ما همیشه آماده شهادت هستند،ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که برای دفاع از مردم و حفاظت از انقلاب عقب نشینی نخواهیم کرد و همیشه آماده شهادت در این راه هستیم.

یوسف نژاد در بخش دیگری با یادآوری بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص تبیین گام دوم انقلاب گفت: این پیام برای همه مسئولان، نهاد ها و آحاد ملت قابل استفاده و مهم است و چارچوب اصلی حرکت نظام در سالهای آینده است وبرهمه واجب است که بر اساس آن سیاست گذاری کرده و حرکت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما