کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا:

ملت ایران در 9 دی ناکارآمدی توطئه‌ها علیه انقلاب را اثبات کرد/ هوشیار برای فتنه‌های محتمل پیش رو

9 دی 1397 ساعت 0:19

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: ملت ایران در حماسه باشکوه 9 دی ناکارآمدی طراحی کودتا، جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و همچنین پایبندی خود به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را به دنیا اثبات کرد.


به گزارش بلاغ، سرهنگ مهدی متوسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما روز نهم دی 88 را شکوه ناگسستنی امت با امام خویش برشمرد و اظهار کرد: در نهمین روز از دی ماه 88، پیوند عمیق مردم ولایتمدار ایران اسلامی با رهبری امت در سیل خروشان انسان‌های عاشق متجلی شد.

وی افزود: در این روز مردم حسینی‌منش ایران اسلامی نشان دادند که پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری همان باطل‌السحر فتنه‌ها بوده که باعث شد تا نفس فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم با عظمت امواج امت اسلامی بریده شود و مرگ آن‌ها در گرداب خروشان دینی و ملی مردم رقم خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان قرار داشتن در آستانه سالروز قیام و خروش ملت عاشورایی و با بصیرت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت ایران در حماسه باشکوه 9 دی ناکارآمدی طراحی کودتا، جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و همچنین پایبندی خود به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را به دنیا اثبات کرد.

این مسئول 9 دی را سرآغازی بر روند حرکت انقلاب اسلامی و استحکام هرچه بیشتر پیوند میان ملت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی خواند و اضافه کرد: این حماسه بزرگ، انقلاب اسلامی را از توطئه‌های خطرناک و پیچیده طراحی، مدیریت و هدایت شده توسط کانون‌های فکری استکبار و رژیم صهیونیستی عبور داد.

وی گفت: ملت خالق حماسه‌هایی مانند 9 دی که بارها با مهارت، شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبارگران و یاوه‌گویان در جبهه باطل مشت‌های سنگینی را وارد آورده، هرگز اجازه تکرار حوادثی مانند فتنه 88 و تعدی به اعتقادات و آرمان‌های الهی خود توسط عده‌ای خواص بی‌بصیرت را نخواهد داد.

* همگام با مردم در پاسداشت از ارزش‌ها

متوسلی نبرد میان حق و باطل را همیشگی توصیف و تصریح کرد: باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند.

وی تاریخ انقلاب اسلامی را تأییدی بر این ادعا دانست و افزود: اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا 9 دی را نور بصیرت الهی در دل‌های امت توصیف و اذعان کرد: در این روز، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید چراکه ملت مقاوم ایران همواره با تأسی به آموزه‌های اسلامی، قرآنی و با پیروی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی کرده است و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب خواهد کرد.

این مسئول اضافه کرد: ما بسیجیان همراه با مردم ولایت‌مدار و با بصیرت شهرستان نکا ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنیم.

وی گفت: به همگان اعلام می‌داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و همچون 430 شهید دفاع مقدس و 6 شهید مدافع حریم و حرم اهل بیت(ع) از این شهرستان در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته‌های خود که جان ناقابل‌مان است، دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 371787

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/371787/ملت-ایران-9-دی-ناکارآمدی-توطئه-ها-علیه-انقلاب-اثبات-هوشیار-فتنه-های-محتمل-پیش-رو

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com