تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۶۵۹۰۸
بخش اعظمی از پروژه ساری تاکام تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و حدود پنج کیلومتر از مسیر که دو کیلومتر در سه راهی تاکام و دو کیلومتر هم در ابتدای ساری هست سال آینده به اتمام می‌رسد.
۰
plusresetminus
پایان سال اتمام کابوس ترافیک آزاردهنده محور ساری تاکام
غلام‌عباس رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در ارتباط با وضعیت پروژه ساری تاکام، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه به جهت عملیات عمرانی و بهسازی مناسب است.

وی با اعلام اینکه هر دو پیمانکار ما در حال فعالیت هستند، گفت: پروژه ساری تاکام دو فاز داشته و هر دو فاز آن فعال است.

مدیرعامل شرکت زیرساخت مازندران خاطرنشان کرد: قطعه یک تا پایان سال به غیر از محدوده مسکونی هولار به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: پنج کیلومتر از هشت کیلومتر قطعه دوم هم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رستمی با اعلام اینکه وضعیت اعتباری و پیشرفت فیزیکی پروژه مناسب است، افزود: به نسبت پروژه‌های دیگر استان که تعطیل هستند وضعیت ساری تاکام مناسب است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که با این وضعیت می‌توانیم اعلام کنیم که تا پایان سال حدود 70 درصد از پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، با تاکید گفت: بله.

مدیرعامل شرکت زیرساخت مازندران در پاسخ به دیگر سوال که تکلیف مابقی پنج کیلومتر در سال آینده روشن می‌شود، افزود: به صورت کلی تا سال بعد باید تکلیف پروژه ساری تاکام روشن شود.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته ساری جاری را حدود 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: گرانی‌ها اخیر تاثیری در پروژه ندارد.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا 70 درصد تا پایان سال بعد تکمیل می‌شود، افزود: 70 درصد را شما اعلام کردید، از کل پروژه دو کیلومتر در محدوده هولار و سه کیلومتر در ابتدای ساری باقی می‌ماند، پنح کلیومتر از مسیر باقی می‌ماند و همان حدود 70 درصد پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ما که آیا پنج کیلومتر باقی مانده هم مشمول زمان می‌شود، گفت: سال به سال برای این پروژه اعتبار تعریف می‌شود و در موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه تعطیلی ندارد.

به گزارش بلاغ، مقامات محلی در گفت و گوی با یکی از رسانه‌های استان مازندران بهره‌برداری از قطعه اول پروژه ساری تاکام را تابستان سال 96 اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما