تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۴۷۸۵۶
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران 39 سال است که دشمنان را خار و ذلیل کردند، مردم باور دارند که حضور در راهپیمایی دشمنان را ناامید و عدم حضورشان آنان را خوشحال می‌سازد.
۰
plusresetminus
مردم ایران 39 سال است که دشمنان را خار و ذلیل کردند/ راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می‌کند
آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌وگو با بلاغ ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری به 22 بهمن امسال تاکید ویژه‌ای کردند و حضور مردم در راهپیمایی را تماشایی خواندند، مردم باید حماسه‌ای دیگر را در این روز خلق کنند.
           
وی افزود: خوشبختانه ما مردم بابصیرت و زیرکی داریم، ملت ایران دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند و همیشه در وسط میدان حضور پررنگی را به نمایش می‌گذارند.
            
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  مردم در صحنه‌های بسیاری نشان دادند از مسئولان بصیرتر و آگاه‌تر هستند، نمونه بصیرت مردمی حماسه‌ای است که در 9 دی خلق کردند در صورتی که کسی از آنان دعوت نکرده بود.
             
توکل تصریح کرد: 22 بهمن امسال نیز صحنه حضور باشکوه مردم است و ملت می‌داند با حضور در راهپیمایی موجب خشنودی خدا و امام‌ زمان خواهند شد.
         
وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل ناامیدی دشمنان دانست و گفت: ملت ایران اسلامی 39 سال است که دشمنان را خار و ذلیل کردند، آنان باور دارند که نیامدن‌شان دشمنان را خوشحال می‌سازد، پس حتما فردا خواهند آمد و با حضور خود دوستان را شاد و دشمنان را ناامید می‌کنند.
           
این استاد برجسته اخلاق افزود: علاوه بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، شعارهایی که مردم باید هم‌صدا آن را فریاد بزنند بسیار اهمیت دارد، در شعارها باید ذلت دشمنان را مدنظر قرار دهیم و اهداف کشورهای غربی را بیان کنیم.
           
وی تاکید کرد: مردم ما امیدوار و بیدارند اما در شعارها بیداری و آگاهی بیشتری باید به جامعه تزریق شود، مردم باید نسبت به آینده امیدوارتر باشند و فراموش نکنیم که در خلال شعارها وظیفه مردم هم در این زمان  عنوان شود.
          

توکل در پایان با تاکید بر حمایت از ولایت و رهبری، گفت: نکته مهم و آخری که باید به آن اشاره کنیم حمایت از رهبری است، ولایت‌فقیه جان ماست و ما باید جان را در کف دست بگیریم و رهبر را یاری کنیم زیرا حمایت از ولایت‌فقیه به معنی یاری امام زمان(عج) است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴