تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۳۷۰۱۸
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: دشمن در فتنه ۸۸ با توجه به کمک‌های مالی و نیز تحریک نیروهای مقابل نظام درصدد مقابله با اصل حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با هوشیاری مردم ایران و تأکید مقام معظم رهبری این طوطئه و فتنه خاموش شد.
۰
plusresetminus
عبدالله رضیان در گفت‎وگو با بلاغ در مورد گرامی‌داشت یوم الله 9 دی، اظهار کرد: دشمن در فتنه ۸۸ با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل داشت و با توجه به کمک‌های مالی و نیز تحریک نیروهای مقابل نظام در صدد آن بود که با اصل حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کند که مردم ایران با هوشیاری و حضور در صحنه اجازه ندادند که این توطئه محقق شود و مردم فتنه 88 را سرکوب کردند.

وی افزود: با توجه به آنکه از شروع انتخابات تا ۹دی دشمنان توطئه‌های زیادی را طراحی کردند و در عاشورا آن واقعه رقم خورد و با مردم مقابله کردند و اماکن عمومی را تخریب کردند بنابراین به دنبال توطئه بزرگ بودند که از این طریق نظام را آسیب‌پذیر کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فتنه ۸۸ با حضور جدی مردم و تأکید رهبری خاموش شد به همین دلیل همه ساله این روز به عنوان یوم‌الله بزرگ 9دی گرامی داشته می‌شود.

این مسئول درباره این سوال که برخورد نظام جمهوری اسلامی با سران فتنه چطور بود، گفت: مقام معظم رهبری از فتنه‌گران خواست که اگر از ملت عذرخواهی کنند مورد عفو و بخشش ملت قرار خواهند گرفت اما آنان در برابر رهبری و ملت قرار گرفتند.

رضیان در پایان تصریح کرد: متاسفانه سران فتنه بی‎انصافی زیادی در حق نظام انجام دادند، در حالی که این نظام خون‌های زیادی برای حفظ کشورمان داد و افرادی که در داخل بودند می‌توانستند به مقابله کسانی که از بیرون وارد شدند بپردازند که این‌گونه نشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴