تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۳۱۹۵۹۷
آیت‌الله توکل گفت: به شخصه از روند کار دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی راضی نیستم. ارز از کشور خارج می‌شود، چوب بستنی می‌آید، سنجاق می‌آید، مانکن و کلاه‌گیس مصنوعی می‌آید. این‌ها نیاز کشور است؟!
۰
plusresetminus
ساختار قدرت در آمریکا صهیونیستی و تروریست‌پرور است/ سپاه پاسداران عامل امنیت، عزت و سربلندی ایران و نابودکننده تروریست
به گزارش بلاغ، آیت‌الله سیدرحیم توکل با حضور در دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ، ضمن بازدید از آن در خصوص اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا نسبت به توافق برجام گفت: سران آمریکا طی ادوار گوناگون، آلت دست اسرائیل هستند. تمام برنامه‌ها در آمریکا دست 9 لابی اسرائیل است و هر کسی که بتواند خدمت بهتری به این لابی‌ها کند، آن‌ را جلو می‌اندازند و از سوی دیگر، کاندیداها در تبلیغات خود، اسرائیل را یکی از محورهای اصلی سخنان خود قرار می‌دهند تا نظر این 9 لابی را به‌خود جلب  کنند.

وی افزود: نباید در توافق برجام، ما 10 تا 15 مورد را انجام می‌دادیم، بلکه باید یک به یک عمل می‌کردیم و اگر گام نخست ایران، با گام نخست آمریکا پاسخ داده نمی‌شد؛ گام‌های بعدی نیز انجام نمی‌شد؛ تا کار به‌جایی برسد که آن‌ها حتی به متن برجام هم متعهد نباشند، که نقض عهد آمریکا موید اصالت نظر رهبرمعظم‌انقلاب در لزوم عدم اعتماد به شیطان بزرگ است.

https://www.bloghnews.com/images/docs/000319/n00319597-t.jpg

نماینده مردم مازندران در  خبرگان رهبری در خصوص اظهارات دولت آمریکا نسبت به سپاه پاسداران اظهار کرد: آن‌ها با اسم سپاه کار ندارند، که اگر اسم آن‌ را تغییر دهیم موضع آن‌ها هم تغییر کند، بلکه مشکل آن‌ها با این مجموعه است. با مجموعه‌ای که هر کجا ورود پیدا کرد، موفق عمل کرد. دولت باید حمایت خود را از سپاه علنی اعلام کند. بحث در این ماجرا سپاه نیست، بحث امنیت، عزت و سربلندی مملکت است.

وی خبرگان دوره پنجم را دارای ویژگی پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری از این مجلس به مقتضای شرائط کنونی دانست و افزود: خبرگان با سازو کار مناسب مصالح و منافع مردم و انقلاب را از مسئولان امر مطالبه و پیگیری خواهد کرد.

https://www.bloghnews.com/images/docs/files/000319/nf00319597-1.jpg

آیت‌الله توکل در خصوص اربعین و حضور پرشور مسلمانان جهان در پیاده‌روی این روز، عنوان کرد: بسیاری از زائران خانه خدا، برای حج واجب می‌آیند و عربستان جان می‌کند و در آخر دو میلیون زائر دارد که اگر حج واجبی‌ها را کنار بگذاریم، این میزان خیلی کمتر است؛ اما در پیاده‌روی اربعین طبق اعلام منابع، 27 میلیون زائر به‌صورت داوطلبانه عزیمت می‌کنند که این‌ عزت دین است. عزت تشیع است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص میزان توفیق دولت در تحقق شعار سال، بیان کرد: به شخصه از روند کار دولت در این خصوص راضی نیستم. هر چیزی ساز و کار خاص خودش را دارد. دولت گمرک در دست او است، اگر واقعاً می‌خواهد در این مسیر حرکت کند، از ورود هر کالایی که نیاز کشور نیست، ممانعت کند و آن را برگرداند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اضافه کرد: ارز از کشور خارج می‌شود، چوب بستنی می‌آید، سنجاق می‌آید، مانکن و کلاه‌گیس مصنوعی می‌آید. این‌ها نیاز کشور است؟!. گمرک را ببندید، واقعاً ترخیص نکنید، برگشت دهید. اگر آن‌چیزی که توانایی تولید آن در کشور وجود دارد، مطلقاً وارد نشود، ایجاد اشتغال می‌شود و اشتغال، جوانان را از فحشا و بزهکاری باز می‌دارد.

https://www.bloghnews.com/images/docs/files/000319/nf00319597-2.jpg

آیت‌الله توکل با بیان اینکه بیایید تمام ورودی‌ها را کنترل کنید تا اجناس غیر اضطرار خارجی به کشور وارد نشود؛ متذکر شد: چرا دولت با دختر یکی از وزرا که 200 میلیون پوشاک از مجاری قانونی به کشور وارد کرد؛ برخورد نکرد؟ چرا عودت ندادند؟

وی اضافه کرد: چندی پیش چند میلیارد دلار، پنبه وارد کشور شد، چرا این هزینه را صرف تولید این محصول نمی‌کنید؟ ایرانی که موشک می‌سازد، در تولید و کشت پنبه، لنگ می‌ماند؟

این استاد حوزه و معلم اخلاق تأکید کرد: 8 هزار میلیارد تومان اختلاس مفسدان اقتصادی اگر به ملت برگردد، چند تا کارخانه می‌شود راه‌اندازی کرد؟ چند شغل می‌شود ایجاد کرد؟ و...

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تصریح کرد: ما در مازندران مرکبات و برنج داریم، اما چرا چند صباح مانده به فصل برداشت، آن‌را وارد می‌کنند؟ باید درب ورودی را ببندند و از سوی دیگر، تولید را هم تقویت کنند.

https://www.bloghnews.com/images/docs/files/000319/nf00319597-3.jpg

آیت‌الله توکل یادآور شد: خط‌کش جناح، مردم را دچار انشقاق می‌کند. انتصاب‌ها هم جناحی انجام می‌شود، اما خبرگان رهبری، فرا جناحی عمل می‌کند و حضور خبرگان در مسائل جدی و چالش برانگیز، بسیار ضروری است.

وی در پایان با بیان اینکه در انتخاب استاندار مازندران، نظری از نمایندگان خبرگان رهبری گرفته نشد، اظهار کرد: وقتی در درون استان نیروهای مدیر و توانمند وجود دارند، انتخاب غیربومی از دست دادن فرصت‌ها و بالابردن هزینه‌هاست. از سویی استاندار بومی، ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها، دردهای استان می‌تواند فعال‌تر و جدی‌تر مسائل استان خود را پیگیری کند، که استاندار غیربومی از این خصوصیات محروم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴