رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران مطرح کرد

ضرورت استخدام مسئول فنی و بهداشتی در معادن

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۰۸۴۰۸
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از معدن‌داران خواست که نسبت به استخدام مسئولان فنی و بهداشتی جدیت داشته باشند و گفت: کاهش دغدغه‌های روحی و روانی کارگران و خود صاحبان معادن از جمله مزیت‌های استخدام مسئولان فنی و بهداشتی در معادن است.
۰
plusresetminus
ضرورت استخدام مسئول فنی و بهداشتی در معادن
به گزارش بلاغ، سیدمجتبی رضوی طی گفت‌وگویی از معدن‌داران خواست که نسبت به استخدام مسئولان فنی و بهداشتی جدیت داشته باشند و اظهار کرد: به‌کارگیری و استخدام مسئولان فنی و بهداشتی دارای مزیت‌های غیرقابل انکاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اعتمادسازی عموم به خصوص سازمان‌ها نسبت به معدن‌داران، کاهش دغدغه‌های روحی و روانی کارگران و خود صاحبان معادن، تسهیل و تمهید کار تولید معدن و افزایش انگیزه کارگران زحمتکش معادن از جمله مزیت‌های استخدام مسئولان فنی و بهداشتی در معادن است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه معدن بنیان و درگاه اقتصاد و تولید به شمار می‌آید، تصریح کرد: اهمیت معادن بر کسی پوشیده نیست، اگر معادن نباشد صنعت مفهومی پیدا نمی‌کند، صنایع فرآورده‌های معدنی موجب شدند تا صنایع شکل گیرند.

رضوی با بیان اینکه نقایص بسیاری از قوانین پس از تصویب و اجرا، معلوم و مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: قوانین در طول زمان نیازمند بازنگری، اصلاح و تکمیل هستند لذا تشکل‌های بخش خصوصی باید قوی و توانمند از هر جهت باشند تا امکان تصحیح و تکمیل مقررات و بخشنامه‌ها را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اقلیم استان‌ها متفاوت و متمایز است اما قوانین اکثراً به‌صورت کلی و عمومی به تصویب می‌رسند، تاکید کرد: برخی از موضوعات که متناسب با اقلیم‌ها و سایر شرایط اقتصادی و جغرافیایی است از نظرها دور می‌ماند که در این موضوعات بایستی با کمک تحلیل عملی و انعکاس آن، مسئولان مربوط اقدام مقتضی را به عمل آورند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران خطاب به معدن‌داران گفت: برای حل مشکل بیان شده معدن‌داران می‌توانند از کارشناسان و متخصصان معدنی تشکل‌ها یا شرکت‌های مهندسی و مشاوره کمک بگیرند و در این راستا نیز خانه صنعت، معدن و تجارت از هیچ کمکی فروگذار نخواهد بود.

رضوی در پایان افزایش واگذاری عرصه معدنی را طبق قانون و برای تضمین ایمنی و کار علمی و لازم دانست و گفت: به‌کارگیری و استخدام مسئولان فنی و بهداشتی دارای مزیت‌های غیرقابل انکاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴