کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام فرمانده سپاه و نیروی انتظامی تنکابن برای دعوت به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

1 تير 1396 ساعت 19:48

فرمانده سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تنکابن در پیامی جداگانه، مردم را برای حضور هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.


به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، فرمانده سپاه ناحیه تنکابن به خبرنگار ما اظهار کرد: روز قدس روز حیات اسلام و فریاد علیه رژیم غاصب صهیونیست و این جرثومه فساد و فتنه اندوزی در منطقه است.

سرهنگ مهرداد بابایی با بیان اینکه روز قدس نماد مقاومت حق علیه باطل است، عنوان کرد: فلسطین مظهر، اتحاد امت اسلامی در برابر سیاست‌های جهانی است.

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی حاکم بر منطقه و تلاش برخی حکومت‌ها در بلاد اسلامی برای عادی‌سازی رابطه با رژیم اشغالگر صهیونیست، لذا علاوه بر اعلام انزجار از تفکرات سازشی و تحقق آرمان‌های امام راحل، برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز قدس ضرورت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن ملت شریف، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان را بار دیگر برای حضوری باصلابت در این روز بزرگ دعوت کرد و گفت: حضور حماسی مردم در این روز، بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و حامیان تروریست بین‌الملل خواهد بود.

این مسئوول در پایان خاطرنشان کرد: از اقشار مختلف مردم و بسیجیان دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در این روز، موجب خشنودی قلب نازنین آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری شده و روز مبارزه با استکبار را زنده نگه‌دارند.


فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن نیز در ادامه به خبرنگار ما اظهار کرد: روز قدس، روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز مقابله ملت‌هایی كه در زير فشار ظلم ابرقدرت‌ها هستند.

سرهنگ رامین شمس افزود: روز قدس، روزى است كه بايد سرنوشت ملت‌های ضعیف در برابر مستكبران مشخص شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: مسئله فلسطین نباید فراموش شود چراکه این همان چیزی است که استکبار جهانی برای آن تلاش می‌کند اما ملت اسلام باید بار دیگر تودهنی محکمی به اسرائیل و همدستانش بزند.

این مسئوول حضور در راهپیمایی روز قدس را جلوه‌ای از اقتدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: بايد جامعه مسلمين همگی اظهار وجود كنند و قدرت خود را به رخ ابرقدرت‌ها بکشند.

سرهنگ سمش در پایان اعلام کرد: نیروی انتظامی شهرستان تنکابن تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس دیده است و خانواده ناجا نیز همپا و همراه با مردم خداجوی در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.


کد مطلب: 300033

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/300033/پیام-فرمانده-سپاه-نیروی-انتظامی-تنکابن-دعوت-حضور-باشکوه-مردم-راهپیمایی-روز-قدس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com