همزمان با ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

خودنمایی قلم‌ها در نزول معجزه وحی بر جان صفحات در نکا

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۲۹۵۸۲۵
بنابر اعلام مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آیین مذهبی و هنری کتابت وحی تا پایان این ماه در شهرستان انجام می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مهدی روحی در گفت‌و‌گو با پیک نکا در این زمینه با اشاره به برگزاری هر ساله آیین کتابت وحی در شهرستان نکا همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال نیز این برنامه با حضور اساتید توانمند و به نام شهرستان در این ایام برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه خوشنویسان برجسته شهرستان آیات قرآن کریم و همچنین احادیث و روایاتی از معصومین(س) را در قالب هنر خوشنویسی و در اشکال مختلف به رشته تحریر در آورده و به نوعی با ایجاد فضایی هنری مذهبی به خلق آثاری زیبا در این باره اقدام می‌کنند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با بیان برگزاری اولین مراسم کتابت وحی امسال در نگارستان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، خاطرنشان کرد: در این برنامه اساتیدی همچون فریبرز نوری، حسین شفیع‌پور آکردی، نادر چاردهی، زینب سیفی، نبی‌ا... پوروایی، غلام‌رضا صادقی‌نوا، نبی‌ا... رمضانپور و تنی چند از هنرجویان برجسته خوشنویسی شهرستان نکا حضور داشتند.

این مسئول اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مستمر روزهای جمعه و در حاشیه نماز باشکوه جمعه در مصلای نکا و با حضور خوشنویسان توانمند و خوش ذوق شهرستان انجام می‌شود.

در پایان وی گفت: آثار به تحریر در آمده در هر نوبت به صورت رایگان در اختیار عموم مردم و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴