تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۷۸۲۱۳
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان رامسر گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان رامسر با توجه به شرایط فعلی جامعه در زمینه های مختلف انتظار دارد نیروهای متخصص و متعهد به انقلاب اسلامی حسب وظیفه حضور خود را در این صحنه حساس اعلام دارند.
۰
plusresetminus
نیروهای متخصص و متعهد به انقلاب اسلامی در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند/ جبهه مردمی در رامسر از افراد متخصص قطعا حمایت می کند
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، مهدی محمدی در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو به همه رامسری ها و بالاخص خبرنگاران پرتلاش شهرستان گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که مدتی است اعلام موجودیت رسمی خود را در سطح کشور انجام داده است با هدف مشارکت مردم در سرنوشت کلیه امور جاری کشور از تصمیمات جزئی تا کلان، کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این جبهه تابلوی هیچ حزبی را ندارد و با انتخاباتی که انجام شده در استان، مجمع، هیأت رئیسه، رؤسا و دبیران جبهه مردمی انقلاب اسلامی هر شهرستان مشخص شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان رامسر بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶، تعدادی از دلسوزان و علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور دور هم آمده و تشکلی با نام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را راه اندازی کردند.

وی تصریح کرد: جبهه مردمی با کمک اقشار مردم و مسئولین مصمم است برای رفع معظلات مردم خصوصاً مسائل اقتصادی جهت پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب حضور خود را در عرصه انتخابات به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به لزوم پاکدستی و سلامت مالی نامزدهای منتخب برای کاندیداتوری و اعلام حمایت این جبهه برای افراد نهایی در شورای شهر و انتخابات ریاست  جمهوری گفت: تقوا، زهد و صداقت- التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه- برخورداری از روحیه تفکر و عمل انقلابی- سلامت همه جانبه- ساده زیستی و برخورداری از تفکر مدیریتی و روحیه تحول گرایی از شرایط انتخاب افراد برای اعلام حمایت این جبهه در انتخابات آینده خواهد بود.

محمدی با بیان استقبال اقشار مختلف مردم از اهداف جبهه مردمی در سطح کشور و شهرستان رامسر اظهار کرد: علما، مراجع و نخبگان استقبال خود را از این اقدام وحدت ساز اعلام داشتند و این عمل در شهرستان ها نیز با استقبال خوبی از جانب افراد دلسوز و انقلابی انجام شده است.

وی تاکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان رامسر نیز با توجه به شرایط فعلی جامعه در زمینه های مختلف انتظار دارد نیروهای متخصص و متعهد به انقلاب اسلامی حسب وظیفه حضور خود را در این صحنه حساس اعلام دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست های کلی و اساسنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) هدف اصلی از تشکیل این جبهه هم افزایی فراگیر بین کلیه نیروهای دلداده به خط امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

دبیر جمنا در رامسر با اشاره به وجود نیروهای متخصص و متدین در شهرستان و احساس نیاز به حضور این افراد در انتخابات تصریح کرد: جبهه مردمی قطعاً در ایام تبلیغات انتخاباتی با بررسی هایی که انجام خواهد داد از افراد واجد شرایط و کارآمد حمایت می کند.

محمدی در پایان با بیان انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به عنوان مسئول شورای این جبهه در سطح کشور گفت: اولین مجمع ملی جمنا در تاریخ ۳ اسفند ۹۵ برگزار شد و با انتخابات درون گفتمانی که با حضور دبیران استانی و شهرستانی این جبهه برگزار شد ده نفر از افراد مطرح کشوری به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم انتخاب شدند که گزینه نهایی در مجمع اردیبهشت ماه اعلام می شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰