تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۲۶۷۵۴۶
فرمانده ناحیه تنکابن گفت: مردم انقلابی و بصیر با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان همه‌ی یاوه‌گویان ازجمله ترامپ تازه به دوران رسیده وارد کردند و پاسخ تهدیدات آمریکا را با مشت‌هایی گره‌کرده و مرگ بر آمریکا دادند.
۰
plusresetminus
مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، سرهنگ مهرداد بابایی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم تنکابن در یوم‌الله 22 بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام با راهبرد معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه اسلام توانایی اداره جامعه بشری را دارد، نظام سلطه احساس خطر کرد و موقعیت خود را متزلزل دید و برای جلوگیری از گسترش انقلاب دست به اقدامات متعددی زد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بصیر و انقلابی با پیروی از ولی‌فقیه زمان خود و با حضور به‌موقع درصحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی و... تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی برنداشته و همواره درصدد کارشکنی‌های خود است، گفت: همه خصومت‌های آمریکا به دلیل سرنگونی دولت پادشاهی در ایران و حاکم کردن مردم بر سرنوشت خود توسط نظام جمهوری اسلامی است از طریق انتخابات گوناگون ازجمله ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، شوراها و... است.

بابایی با اشاره به اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران، اعتمادبه‌نفس ملی کشور را احیا کرد، متذکر شد: انقلاب موجب شد تا پیشرفت‌های عظیمی در عرصه‌های گوناگون صورت گیرد و جزء کشورهای صاحب رتبه در جهان باشیم.

وی افزود: پس از انقلاب، کشور از منجلاب‌های وابستگی، فساد سیاسی و اخلاقی نجات یافت و سلطه آمریکا در عرصه بین‌الملل به چالش کشیده شد و قدرت پوشالی بت بزرگ در هم شکست و موازنه قدرت به نفع مستضعفین تغییر پیدا کرد.

فرمانده ناحیه تنکابن تصریح کرد: نظام سلطه نسبت به این انقلاب و ملت کینه دارد و تا زمانی که دوباره همان قدرت را به دست نیاورد، دست از دشمنی برنمی‌دارند.

این مسئول عنوان کرد: باید همه مردم، نخبگان و مسئولین با بصیرت و هوشیاری حول محور ولایت جمع شده و گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه بتوانیم همچون گذشته از انقلاب اسلامی به نحو شایسته مراقبت و محافظت کنیم.

بابایی در پایان با بیان اینکه اعجاز بزرگ قرن نیاز به مراقبت و محافظت دارد، گفت: مردم مؤمن، انقلابی و بصیر با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان همه‌ی یاوه‌گویان ازجمله ترامپ تازه به دوران رسیده وارد کردند و پاسخ تهدیدات آمریکا را با مشت‌هایی گره‌کرده و مرگ بر آمریکا دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴