تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۲۴۴۳۲۲
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بسیجی‌ها برای مقابله با توطئه‌ها همیشه در صحنه حاضرند و هیچ قدرتی یارای مقابله با آنان را ندارد.
۰
plusresetminus
آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: بسیج با تلاش امام خمینی(ره) به ثمر رسید و انقلاب اسلامی با هدایت امام و بسیج شدن ملت ایران توانست پیروز شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هر چند عنوان بسیج نبود اما مردم برای سازندگی، بسیج شدند و اگر بسیج مردمی نبود، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بسیجی انسان با ایمان و اخلاص و مصمم در سایه امامت و ولایت است.

معلمی با اشاره به اینکه دشمنان ولایت را مورد هدف قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر نور امامت و ولایت نبود، توطئه‌های سنگین دشمن شکسته نمی‌شد و دشمنان به اهداف خود می رسیدند.

این مسئول با گریزی به سخنان رهبری که فرمود قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها مطمئن باشند که اگر خمینی(ره) یکه و تنها بماند به راه خود که مبارزه با جور و ظلم است ادامه می‌دهد، گفت: بسیجی‌ها برای مقابله با توطئه‌ها همیشه در صحنه حاضرند و هیچ قدرتی یارای مقابله با آنان را ندارد.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه مسئولان باید بدانند که سعادت دین و دنیا در سایه رشد دادن به بسیج است، افزود: اگر مسئولان کشور بودجه بسیجیان را کم کنند آنان خائن هستند و به امام خیانت کردند، چراکه امام همیشه به دنبال رشد بسیج بود امام می‌فرماید بسیج از الطاف جمیله خداوند و میعاد پابرهنه‌گان و اندیشه پاک اسلامی است.

معلمی به حضور بسیجیان در صحنه اشاه کرد و گفت: در ایران با وجود بسیج، دست فتنه‌گران دور شده، در حالی که در کشورهای دیگر حلقه‌های محاصره تشکیل شده است.

وی بیان کرد: وقتی کسی می‌گوید ایران نباید با سوریه کاری داشته باشد، پس آن فرد خائن است زیرا هر کسی تفکر سیاسی، اجتماعی و نظامی داشته باشد می‌داند که سوریه را هدف قرار دادند تا بازوی مقاومت را در منطقه بشکنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر در کشوری ندای تفکر بسیجی طنین‌انداز شود دشمنان حق دخالت در آن را به خود نخواهند داد وگرنه هر لحظه باید منتظر حادثه‌ای بود، اظهار کرد: بسیج باید همانند گذشته با قدرت به کار خود ادامه دهد.

این مسئول در پایان درباره اجرای برجام با اشاره به اینکه قرار بود در نخستین روز اجرای برجام تحریم‌ها برداشته شود، یادآور شد: در حال حاضر تحریم‌ها برداشته نشد و حتی به آن اضافه هم شد و این نشان از دست برنداشتن دشمن از این ملت است و چاره کار برای مقابله با دشمنان آمریکا کمر همت بستن و مقاوم شدن است.

معلمی تصریح کرد: اگر دشمن ببیند دولت، ملت و تمامی اقشار جامعه مصمم هستند برای حفظ ارزش‌هایی که با از دست دادن جان عزیزانشان بدست آوردند قطعا در این حالت رفتار دیگری انجام می‌دهد اما همین که یک قدم جلو می‌گذاریم آنها عقب می‌روند و اگر قرص و محکم بایستیم کسی حق چنین رفتاری ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰