تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۲۳۸۱۸۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران پیاده روی عظیم اربعین حسینی را نماد واقعی بصیرت توام با شور و شعور همه شیعیان ،مسلمانان و دلدادگان به اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش دانست.
۰
plusresetminus
جهان اقتدار حماسی رهروان ولایت را در پیاده‌روی اربعین حسینی مشاهده کند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام ناصرشکریان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی عظیم‌ترین همایش مسلمانان به ویژه شیعیان جهان و بزرگ‌ترین فرصت برای شناساندن جلوه‌های رحمانی اسلام و همچنین مظلومیت شیعه و امام حسین(ع) و اسلام به دنیا است، اظهار داشت: حضور اهل تسنن و شیعیان در کنار یکدیگر در پیاده‌روی اربعین نشان دهنده اثر عمیق فرهنگ عاشورا و احساس نیاز همه افراد به این فرهنگ است.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ جای دنیا چنین تجمعی برای ابراز عشق همراه با ادب، عرفان و اخلاق و تنها وجود ندارد، افزود: برای ابراز وفاداری به فداکارانی چون حسین بن علی(ع) و یاران باوفایش که از همه وجود خود برای عزت و سرافرازی جامعه بشریت مایه گذاشتند، سابقه نداشته است.

استاد اخلاق حوزه و دانشگاه، اربعین حسینی را الگو و کانون حرکت سیاسی و دینی امت مسلمان ایران اسلامی دانست و عنوان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه با هدایت مقام معظم رهبری و الگو پذیری از شعار «هیهات من الذله» حضرت سیدالشهداء (ع) در خط مقدم مبارزه و مواجهه با جریان‌های ظالم و استکباری جهان قرار دارد.

وی محبت به امام حسین(ع) را محور همایش بزرگ اربعین حسینی دانست و گفت: ندای لبیک یا حسین(ع) در سراسر جهان بر زبان مردم اعم از مسلمان و مسیحی در پاسخ به فریاد مظلومیت امام حسین(ع) روز به‌روز گوش‌نوازتر می‌شود.

وی با تاکید بر برجسته سازی ابعاد فرهنگی و سیاسی اربعین حسینی، پیاده‌روی اربعین در شرایط فعلی منطقه و خاورمیانه به ویژه در کشورهای عراق، سوریه، بحرین و یمن را نماد قدرت پیروان مکتب اهل‌بیت و شیفتگان دفاع از حریم اسلام دانست و خاطرنشان کرد: حضور پرشور مسلمانان از سراسر جهان بدون ترس و واهمه از گروه‌های تروریستی در روز اربعین حسینی یک حرکت سیاسی و دینی بزرگ تلقی می‌شود که پیام آزادی و آزادگی مسلمانان را به گوش جهانیان به ویژه دشمنان اسلام خواهد رساند، که جا دارد مسئولان دولت و عموم پیروان اهلبیت علیهم‌السلام نسبت به تسهیلات سفر اقدام‌های جامع‌تری بعمل آورند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴