تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۲۲۳۷۳۶
بخشدار مرکزی نکا از ایجاد خسارت به حدود 2000 هکتار از اراضی زراعی و باغی بخش مرکزی شهرستان خبر داد
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، عقیل محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار پیک نکا، با اشاره به شدت بارندگی دو روز گذشته در شهرستان اظهار کرد: این بارندگیب شدید باعث بالا آمدن آب رودخانه نکارود و موجب آبگرفتگی و خسارت به حدود 2000 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی بخش مرکزی نکا شد.

وی افزود: همچنین در مسیر سد گلورد در دهستان پِی‌رَجه نیز بارندگی سبب تخریب جاده‌های ارتباطی برخی روستا‌ها نظیر کارکَم و اوکِرکا شد که با حضور نیروهای راهداری اقدامات اضطراری و اولیه صورت پذیرفت.

بخشدار مرکزی نکا با بیان وارد آمدن خسارت به جاده‌های ارتباطی برخی روستاهای دیگر بر اثر آب‌شستگی، خاطرنشان کرد: محور ارتباطی روستای قلعه‌سر نیز بر اثر ورود خاک‌های سست از اراضی خاک‌برداری شده حاشیه جاده مسدود بود که مشکل آن برطرف شد.

این مسئول اضافه کرد: در تمام مشکلات بوجود آمده ناشی از بارندگی شدید دو روز گذشته دستگاه‌های اجرایی به سرعت در محل حوادث حاضر شده و به رفع مشکل مردم و شهروندان اقدام کردند.
وی گفت: در این حوادث روی داده خوشبختانه هیچ گونه تلفات جسمی و جانی برای هیچکدام از مردم بخش پی‌رجه نکا اتفاق نیفتاده است.

محمودی در پایان گفت: اطلاع‌رسانی به اداره کل مدیریت بحران مازندران و مبادی مرتبط نیز انجام و برآورد دقیق ریالی و جنبی خسارت‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی اطلاع‌رسانی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما