تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۲۱۰۴۳۱
سرپرست موسسه موسیقی آوای مهر نوشهر با اشاره به لزوم پاکیزه‌نگه‌داشتن ساحل گفت: هنرمندان باید در حفظ محیط زیست پیشرو و فرهنگ‌ساز باشند.
۰
plusresetminus
هنرمندان باید در حفظ محیط زیست، پیشرو و فرهنگ‌ساز باشند
به گزارش بلاغ، امیرحسین امینی در گفت‌وگو با خبرنگار نوشهرآنلاین، در حاشیه طرح پاکسازی ساحل سیترا نوشهر، هدف از این حرکت نمادین را یک‌نوع دوستی مجدد با طبیعت دانست و اظهارکرد: طبیعت و محیط زیست از جمله نعمت‌های ارزشمند الهی است که باید تلاش کرد همزمان با استفاده و لذت‌بردن از آن‌ها در حفظ و نگهداری‌شان نیز کوشا باشیم.

وی بیان کرد: هر شخص اگر طبیعت را مانند خانه خود بداند باید آن را هم تمیز نگه دارد و این یعنی داشتن طبیعتی پاک که آرزوی همه است.

سرپرست موسسه موسیقی آوای مهر با اشاره به لزوم پاکیزه‌نگه‌داشتن ساحل، افزود: هنرمندان در ارائه فرهنگ به جامعه نقش به‌سزایی دارند و در حفظ محیط زیست نیز باید پیشرو و فرهنگ‌ساز باشند.

وی با بیان اینکه هنرمند خالق زیبایی‌هاست و زیبایی را دوست دارد، تصریح کرد: من معتقدم اگر یک هنرمند بتواند طبیعت را عاری از آلودگی نگه‌دارد می‌تواند خود را در جامعه به عنوان یک هنرمند معرفی کند.

امینی در پایان ابراز امیدواری کرد با الگو گرفتن از چنین اقداماتی، شاهد فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر در راستای بهبود و رفع مشکلات زیست محیطی در جامعه باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴