کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار بهشهر گلایه کرد

وعده‌های بی‌نتیجه مسئولان در حوزه گردشگری بهشهر

19 تير 1395 ساعت 14:42

شهردار بهشهر گفت: وعده‌های مسئولان مربوطه با این تصور که اگر بناهای تاریخی دراختیار شهرداری قرار گیرد، جنایت است، بی‌نتیجه مانده است.


به گزارش بلاغ، حمیدآزموده در گفتگو با خبرنگار خط امید در خصوص وضعیت بناهای تاریخی شهرستان بهشهر گفت: متاسفانه با توجه به پیگیری‌های متعدد دربخش گردشگری، وعده‌های مسئولان مربوطه با این تصور که اگر بناهای تاریخی دراختیار شهرداری قرار گیرد، جنایت است، بی‌ثمر مانده که البته این نظر یک اشتباه استراتژیک است.

وی با بیان اینکه برای نگهداری بنای تاریخی 80 هزار مترمربعی پارک ملت سالانه بیش از 10 میلیارد ریال هزینه می‌کنیم، افزود: شهرداری تاکنون برای حراست و نگه‌داری از این بنای تاریخی و فضای سبز موجود و درختانی قدیمی با در اختیار داشتن امکانات و نیروی انسانی تمام تلاش خود را کرده است، در حالی که سایر دستگاه‌ها قادر به نگه‌داری فضای سبز ورودی محل کار خود نیستند.

شهردار بهشهر خاطرنشان کرد: کوتاه کردن دستان شهرداری برای در اختیار داشتن و رسیدگی به املاک تاریخی، نتیجه‌ای مانند چشمه عمارت، که متاسفانه هیچ بهره‌برداری از این ظرفیت گردشگری و تاریخی نشده است دارد، در حالی که شهرداری با مالکیت بناهای تاریخی اگر درآمدزایی کند، درآمد آن صرف امورات گردشگری و خدماتی در شهر می‌شود.


کد مطلب: 208124

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/208124/وعده-های-بی-نتیجه-مسئولان-حوزه-گردشگری-بهشهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com