سپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

مشکل حقوقی استادیوم آزادی فریدونکنار برطرف می‌شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۲۰۳۴۸۳
سپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: مشکل حقوقی 17 هزار مترمربع استادیوم آزادی این شهرستان برطرف می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغبه نقل از بصیرنیوز، کاظم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در نشستی که با مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد، قرار بر این شد تا مشکلات حقوقی زمین ۱۷ هزار متری ورزشگاه شهید آزادی برطرف و این مجموعه در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری تفاهم‌نامه با کمیته امداد هستیم تا مشکلات حقوقی مابقی زمین‌ها برطرف شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه بودجه‌هایی که از این شهرستان رفت آیا برگشت داده می‌شود، گفت: متاسفانه بودجه‌های کلانی از این شهرستان که حدود ۸۰۰ میلیون تومان بود، به اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرجوع شد و به این دلیل که بودجه‌ها سالانه بسته می‌شود، دیگر راهی برای بازگشت آن وجود ندارد.  

رنجبر با اشاره به اینکه استادیوم آزادی دارای مشکلات حقوقی است و نمی‌توانیم این مجموعه را به عنوان تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره معرفی کنیم، تصریح کرد: برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره زمین‌های روستاهای کاردگرمحله و حسین آباد را به اداره‌کل معرفی کردیم.

وی در پایان گفت: اگر مشکلات حقوقی ورزشگاه آزادی برطرف شود، و همچنین مغازه‌های ورزشی، خوابگاه، زمین تنیس، استخر، سایت اداره ورزش شهرستان، خانه والیبال و پیست دوومیدانی از جمله مواردی است که در این مجموعه قرار خواهند گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴