کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر تبلیغات اسلامی نکا مطرح کرد

برگزاری گردهمایی ستایشگران نور در نیمه رمضان در نکا

25 خرداد 1395 ساعت 16:56

مدیر تبلیغات اسلامی نکا با اشاره به برگزاری گردهمایی ستایشگران نور در شهرستان از اجرای طرح 30 محفل 30 مسجد در نکا خبر داد.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی در گفت‌وگو با پیک نکا در زمینه اهم اقدامات و برنامه‌های مخصوص ماه مبارک رمضان در نکا، اظهار کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های مساجد برای ایام ماه مبارک رمضان برگزاری محافل انس با قرآن است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طرح 30 محفل 30 مسجد با حضور قاریان و حافظان برتر کشور، مازندران و شهرستان به منظور ایجاد انگیزه و حضور مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین طرح سفره کریمانه ازجمله برنامه‌های مورد استقبال دیگری است که در این ایام برگزار می‌شود که در آن به رسم هرسال از فعالیت‌های برتر یکی از مساجد فعال شهرستان در یک روز با برپایی سفره افطار گزارشی تهیه و با پخش در رسانه‌ها ازجمله رسانه ملی معرفی می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا با بیان برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در تمام مساجد شهرستان، خاطرنشان کرد: تمام مساجد شهرستان در شب‌های قدر آماده برگزاری مراسم شایسته با حضور عموم مردم خداجوی شهرستان هستند.

این مسئول همچنین از برگزاری گردهمایی ستایشگران نور شهرستان در این ایام خبر داد و اضافه کرد: در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) گردهمایی بزرگ مداحان و شعرای آئینی نکا به صرف افطار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی این گردهمایی را برنامه‌ای مستمر در طول سال خواند و گفت: یکی از مهمترین جلسات مداحان و شعرای آئینی در طول سال در این ایام برگزار می‌شود.

الیاسی با تأکید بر اهمیت حضور مبلغین در مساجد در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد:یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان بهره‌مندی همه مساجد شهرستان از یک مبلغ در این ایام بوده است.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که در همین زمینه از یک ماه پیش از ورود به ماه مبارک رمضان انجام شد، حضور مبلغین در اکثر مساجد شهرستان انجام شد به گونه‌ای که اکنون حدود 200 مبلغ در این ایام در مساجد شهرستان حضور دارند.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا با بیان  نظارت دائمی بر فعالیت مبلغین در طول سال، خاطرنشان کرد: کار نظارت و ساماندهی مبلغین در شهرستان بر عهده اداره تبلیغات اسلامی است که همگی در سامانه جامع اعزام مبلغ(سجام) ساماندهی و ثبت شده‌اند.

 


کد مطلب: 201892

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/201892/برگزاری-گردهمایی-ستایشگران-نور-نیمه-رمضان-نکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com