تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۱۹۴۸۵۰
مدیر ورزش‌وجوانان نکا از برگزاری مراسم روز جوان و تجلیل از نخبه‌های جوان شهرستان همزمان با هفته جوان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، مجتبی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به فرا رسیدن هفته جوان، اظهار کرد: به همین مناسبت همایشی با دعوت از جوانان شهرستان و مسئولان، صبح پنجشنبه 30 اردیبهشت به منظور تجلیل از قشر جوان برگزار می‌شود.
 

وی افزود: این همایش با موضوع جوان ایرانی و سبک زندگی و با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی از سخنرانان و اساتید برجسته کشوری در قالب کارگاه آموزشی در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در آن اهدا می‌شود.

 

مدیر ورزش‌وجوانان نکا تجلیل از نخبه‌های برتر جوان شهرستان را یکی از برنامه‌های این مراسم برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از جوانان معرفی شده از سوی بنیاد ملی نخبگان و نخبه ورزشی جوان ازجمله افرادی هستند که مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

این مسئول اضافه کرد: در مدت هفته جوان از سازمان‌های مردم نهاد فعال، جوانان نخبه قرآنی، قهرمانان ورزشی جوان راه یافته به تیم ملی جوانان کشور و فعالان رسانه‌ای جوان شهرستان تجلیل می‌شود.

 

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در قالب ستاد ساماندهی جوانان نکا، ادارت شهرستان نیز در قالب بخشی از مأموریت این ستاد، تجلیل از جوان‌های برتر ادارات خود را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

 

رضایی در پایان تصریح کرد: ستاد ساماندهی شهرستان با همکاری ادارات مختلف به منظور حل مشکلات جوانان ازجمله بیکاری، معضلات اجتماعی با اهدای وام‌های اشتغال‌زایی و سایر برنامه‌ها اقداماتی را صورت داده است که درحال پایش آمار و ارزیابی برنامه‌ها جهت دستیابی به نتایج مثبت در کوتاه‌ترین زمان هستیم.

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴