با حضور معاون شرکت توسعه و تجهیز کشور

زمین چمن مصنوعی شهدای نکا به توسعه فیزیکی امیدوار شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۱۹۰۸۱۶
معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در مکان زمین چمن مصنوعی شهدای شهرستان نکا، از فضای موجود بازدید و به منظور تأمین برخی از امکانات مورد نیاز، قول مساعدت داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مجتبی رضایی مدیر ورزش‌وجوانان نکا در گفت‌وگو با پیک نکا، با اشاره به حضور معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در شهرستان، اظهار کرد: وی با پیگیری شخص سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش‌وجوانان در مکان زمین چمن مصنوعی شهدای نکا حضور پیدا کرد.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی شهدای نکا جزو پروژه‌های ملی بوده و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پیمانکار اصلی این مجموعه به شمار می‌آید، لذا باتوجه به وجود برخی مشکلات امکانات و تجهیزات مجموعه، شخص معاون شرکت توسعه و نگهداری برای بازدید از آن حضور پیدا کرد.

مدیر ورزش و جوانان نکا با بیان مفید بودن این بازدید، خاطرنشان کرد: باحضور معاون شرکت تجهیز، قول تکمیل جایگاه تماشاگران در قسمت شمالی و حصارکشی دور زمین چمن از وی گرفته شد که باتوجه به انجام نامه‌نگاری‌های مربوطه در صبح امروز، منتظر ترتیب اثر هرچه سریعتر آن هستیم.

این مسئول در پایان اضافه کرد: قرار بر این شد امکانات مورد نیاز به صورت پیش‌ساخته و گالوانیزه در اختیار قرار گیرد.

ساخت مجموعه ورزشی چمن مصنوعی شهدای نکا بیش از 10 سال پیش از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با بکارگیری پیمانکاران مختلف آغاز شده است که هنوز روند تکمیل و گسترش آن ادامه دارد، امید است هرچه سریعتر با اهتمام ویژه مسئولان، با دراختیار داشتن مجموعه‌ای استاندارد به رشد ورزش‌های چمنی شهرستان کمک شود.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴