کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول اداره گذرنامه مرز دریایی فریدونکنار خبر داد

ثبت ورود و خروج ۴ کشتی و ۲۰ ملوان ایرانی و هندی از بندر فریدونکنار

25 بهمن 1394 ساعت 10:55

مسئول اداره گذرنامه مرز دریایی فریدونکنار از ثبت ورود و خروج 4 کشتی و 20 ملوان ایرانی و هندی از بندر فریدونکنار خبر داد.


به گزارش بلاغ محمد رستمعلی فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: تأسیس گذرنامه مرز دریایی موجب رونق اقتصادی بندر می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ثبت ورود و خروج کشتی‌های ایرانی و خارجی در سیستم گذرنامه ناجا که از آغاز افتتاحیه تاکنون تعداد ۲ کشتی ورود و ۲ کشتی خروج داشتیم انجام شد.
 
رستمعلی تصریح کرد: بر این اساس ۱۲ ملوان ایرانی و ۸ ملوان هندی در این نمایندگی ثبت ورود و خروج شده‌اند.
 
نماینده اداره گذرنامه مرز دریایی بندر فریدونکنار افزود: ۳ نفر اتباع هندی نیز که دارای تخلفات عدم اعتبار روادید بودند به اتباع خارجی استان مازندران معرفی که پس از بررسی وضعیت و پرداخت جریمه و اعتبار مجدد روادید از کشور خارج شدند.
 
رستمعلی با اشاره به حسن‌های حضور گذرنامه مرز دریایی بندر فریدونکنار، خاطرنشان کرد: از دیگر امتیازات افتتاح اداره گذرنامه در بندر فریدونکنار برای اتباع خارجه و ملوانان کشتی‌ها کسب مرخصی ساعتی یا همان شورت‌پاس است که برای حضور در شهرستان و خرید لوازم و احتیاجات مورد نیاز و تهیه انواع سوغاتی‌های بومی می‌توانند به شهر وارد شوند.
 
وی افزود: برای این امر در گذشته نماینده کشتیرانی از طریق مرز نوشهر و پس از صرف هزینه و وقت زیاد انجام می‌شد.
 
نماینده اداره گذرنامه مرز دریایی بندر فریدونکنار گفت: از دیگر امتیازات راه‌اندازی اداره گذرنامه در بندر فریدونکنار عدم مراجعه نماینده‌های کشتیرانی به شهرستان نوشهر و ثبت سیستم‌ها در مرز آن شهرستان است که همین موضوع موجب ترغیب شرکت‌های کشتیرانی برای بارگیری کشتی‌ها در بندر فریدونکنار می‌شود.


کد مطلب: 172222

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/172222/ثبت-ورود-خروج-۴-کشتی-۲۰-ملوان-ایرانی-هندی-بندر-فریدونکنار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com