تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۱۶۷۹۴۹
شهردار نکا از ارتقاء جایگاه شهرداری نکا خبر داد و گفت: در سال 94 بیش از 20 میلیارد ریال صرف آزادسازی معابر در سطح شهر شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید عیسی میری در گفت‌وگو با پیک نکا، با اشاره به تلاش 10 ماهه به منظور ارتقاء جایگاه شهرداری نکا از پایه هفت به هشت، اظهار کرد: این پیگیری‌ها باید بیش از 10 سال پیش انجام می‌شد اما به هر حال با تلاش صورت گرفته در هفته جاری موفق به کسب ارتقاء درجه به پایه 8 شدیم.
 

وی افزود: رتبه‌بندی پایه شهرداری‌ها از 12 برای کلان شهرها به پایین تعیین می‌شود که ارتقاء درجه در کسب کمک‌های مالی دولت با تخصیص بودجه‌ها، سبک‌سازی بدنه شهرداری با امکان تشکیل سازمان‌هایی مانند حمل‌ونقل، عمران، خدمات، آتش‌نشانی و حتی آرامستان با افزایش اشتغال در سارمان‌های جدیدالتأسیس می‌تواند موثر باشد.

 

شهردار نکا با بیان تصمیم جدی بر ایجاد یک سازمان جدید در مجموعه شهرداری نکا، خاطرنشان کرد: از میان سازمان‌های خدمات و عمران، به نظر می‌رسد شانس سازمان عمران شهری بیشتر باشد و تلاش می‌کنیم تا در بازه‌های زمانی آینده، با تدوین اساسنامه مستقل و تشکیل سازمان‌های جدید به خودکفایی آن‌ها از مجموعه شهرداری کمک کنیم.

 

وی اضافه کرد: شهرداری نکا در سال‌های اخیر توانست با تأمین بودجه‌های بسیار خوب بدون احتساب کمک‌های دولتی، نمرات بالایی را در این خصوص کسب کند که اگر پیش از این برای کسب پایه هشتم تلاش شده بود، بدست آوردن پایه نهم دور از دسترس نبود.

 

میری در ادامه به صرف هزینه 20 میلیارد تومانی در آزادسازی معابر در سال 94 پرداخت و در ادامه با بیان اتمام مراحل ساخت زیرگذر شهدای غواص در تقاطع جاده نیروگاه و 30 متری،  اظهار کرد: پروژه زیرگذر شهدای غواص تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال هزینه داشته و با پایان مراحل ساخت و اجرایی شدن آن، در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴