تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۱۲۱۴۵۴
رئیس سازمان تامین اجتماعی بهشهر گفت: استکبار با اتخاذ سیاست‌های خصمانه نمی‌خواهد کشور ما رشد و شکوفایی داشته باشد، تحریم‌ها برای نیروهای متخصص و پر توان و آماده به کار کشور مشکلاتی را بوجود آورد که با توافق هسته‌ای برخی از مشکلات اقتصادی رو به کاهش می‌رود .
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به نقل از خط امید، محمد حسین ستونه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه تامین اجتماعی بهشهر ۴۰ هزار نفر بیمه شده و ۱۰ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی را تحت پوشش خود دارد اظهار کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی ماهانه ۱۰ میلیارد تومان حقوق دریافت می كنند اما حداكثر دریافتی ما در ماه ۵ میلیارد تومان است.

 

وی افزود: کارخانه‌های چیت سازی و صدرا در مجموع حدود 17.5 میلیارد تومان بدهی معوقه دارند که این مبلغ بخشی از بدهی‌هایی است که از سال‌های گذشته باقی مانده و پرداخت نمی‌شود كه امیدواریم این مبلغ پرداخت شود تا بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی بهشهر خاطر نشان کرد: با وجود بدهی‌های صدرا و چیت سازی به این اداره، در پرداخت مستمری به بازنشستگان این دو کارخانه کوتاهی نشده و ۳۹۱ نفر بازنشسته صدرا ۸۶۰ میلیون تومان و یک هزار و ۲۳۰ بازنشسته چیت سازی، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از تامین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند.

 

ستونه در بخش دیگر سخنان خود به توافق هسته‌ای اشاره کرد و افزود: سیاست‌های خصمانه و تحریم‌ها باعث بوجود آمدن برخی از مشکلات اقتصادی در کشور شده است اما طبق فرمایش رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ما باید اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و نگاهمان به داخل جامعه باشد .

 

وی افزود: استکبار با اتخاذ سیاست‌های خصمانه نمی‌خواهد کشور ما رشد و شکوفایی داشته باشد، تحریم‌ها برای نیروهای متخصص و پر توان و آماده به کار کشور مشکلاتی را بوجود آورد که با توافق هسته‌ای برخی از مشکلات اقتصادی رو به کاهش می‌رود .

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی بهشهر ادامه داد: عظمت خون شهدا و صبر خانواده شهیدان و مردم سرافراز ایران یقینا عامل موثری در مذاکرات هسته‌ای است وتلاش دانشمندان هسته‌ای و موشکی باعث شد در سخت‌ترین شرایط این صنعت را به جایی برسانند تا ما هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

 

محمد حسین ستونه تاکید کرد: اگر سیاست رهبر بزرگ ما و استقامت و ایستادگی کشور عزیزمان نبود امروز رفتاری بدتر از لیبی و یمن و دیگر کشورها با ما داشتند ولی امروز در قامت یک ابرقدرت و شریک اقتصادی با ما در مذاکره و صحبت هستند و این باعث افتخار و سرافرازی مردم و میهن عزیز ما است.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴